نوشته شده توسط : maryam

دیدنی های پاتایا تایلند

 

 

یکی از دیدنی های پاتایا در تور تایلند 95 باغ وحش بزرگ کائو کویی می باشد . این باغ وحش 2000 هکتار است  که در آن بیش از 8000 هزار حیوان و 300 گونه زندگی می کنند. از پرندگان مختلف گرفته تا وحشی ترین حیوانات جهان در این باغ وحش زندگی می کنند. گردشگران تور لحظه آخری تایلند می توانند با ماشین در جنگل سفر کنند و زیستگاه طبیعی حیوانات را از نزدیک ببینند.سفر در این جنگل و دیدن گونه های مختلف از حیوانات زیستگاه آنها و شیوه زندگی انها بسیار لذت بخش است. همچنین می توانید چند نکته در مورد حفاظت از طبیعت حصول اطمینان از زیستگاه حیوانات را یاد بگیرید. همچنین می توانید در تور تایلند تعطیلات تیر 95 با بزرگترین حیوان روی خشگی فیل سواری کنید و حیوانات را از نزدیک ببینید و لمس کنید .

 

باغ وحش کائو کویی پاتایا تایلند

 

 

 

يکي از جاهاي ديدني تور لحظه آخری تایلند ، کوه بودا است که در فاصله 6 کيلومتري شهر پاتايا به سمت شهر ساتاهيپ واقع شده است که در نوع خود بسیار زيبا و کم نظير ميباشد. در دل این کوه عکس بودا به نمايش مسافران تور تایلند تعطیلات تابستان 95 گذاشته شده است. اين عکس به طول 109 متر و عرض 70 متر ميباشد که در دل کوه تراشيده شده و با طلا تزئين شده و در مقابلش يه فضاي سبز بسيار زيبا به صورت يه پارک و درياچه طراحي شده است.کوه بودا که در زبان محلی Khao Chi Chan گفته میشود، در ابتدا داراي يک شکاف بوده که يک هنرمند با ذوق تايلندي به مناسبت پنجاهمين سالگرد تاج گذاري پادشاه اين اثر تاريخي را به پادشاه هديه دادند. در بيرون اين معبد،رستوران هاي تايلندي زيادي آماده پذيرايي بازديد کننده های تور تایلند 95 هستند و همچنين در محوطه بيروني اين معبد امکان فيل سواري نیز وجود دارد.

 

کوه بودا در پاتایا



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های پاتایا تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مراکز خرید تایلند

 

 

مرکز خرید سرامیک پوکت تایلند مکان جالبی برای خرید وسایل سرامیکی در تور تایلند تعطیلات خرداد 95 میباشد که جزو یکی از مراکز خرید پوکت می باشد که از خاک رس محلی برای تولید کارهایش استفاده میکند و اجناس بسیار عالی را تولید می‌کند. این مرکز در بان کاتا واقع در حومه شهر پوکت قرار گرفته است. همه اجناس، از ظروف سفالی و چینی گرفته تا شمعها و مجسمه های تزئینی، همه برای مسافران تور تایلند جالب خواهد بود و به خربد آنها ترغیب خواهید شد.بیشتر مردم تایلند برای خرید سرامیک به این بازار می آیند .در این مرکز خرید سرامیکها را با طرح و شکل خاصی می سازند که بیشتر گردشگران تور تایلند بهار 95 و توریستها برای جدابیتش زیاد به این مرکز خرید می آیند و از کاشی و سرامیک ها دیدن می کنند.

 

مرکز خرید سرامیک در پوکت

 

 

 

 

مرکز خرید اسپلنید بانکوک

مرکز خرید اسپلنید بانکوک یکی از مراکز خرید معروف بانکوک در جاده راتچا در نزدیکی مترو می باشد که در اواخر سال 2009 افتتاح شد . این مرکز خرید 7 طبقه است که دارای امکانات زیادی از تفریح و سرکرمی و اجناس مد روز است. این مرکز خرید دارای سالن تئاتر موسیقی مدرن با 1500 صندلی , سالن بولینگ و یک ماساژ ابگرم بزرگ و اسکیت روی یخ می باشد. این مرکز خرید برای خرید مسافران تور تایلند تعطیلات بهار 95 دارای انواع اسباب بازی های الکترونیکی, محصولات زیبایی با آخرین مد با مارک های عمدتا ورزشی می باشد .در طبقه هم کف مرکز خرید فست فود, رستوران های زنجیره ای به سبک ژاپنی, سوپرمارکت های تاپ نیز برای گردشگران تور تایلند تیر 95 وجود دارد.

مرکز خرید اسپلنید بانکوک

 

 

 

 

مرکز خرید اوشن پلازا پوکت یکی از مراکز خرید معروف پوکت واقع در امتداد جاده ساحلی پاتونگ می باشد . این مرکز خرید 3 طبقه است که میتواند تمام نیاز های گردشگران تور تایلند را در یکجا جمع کند. ده ها فروشگاه بوتیک کوچک در این فروشگاه وجود دارد.مرکز خرید اوشن پلازا پوکت دارای انواع اجناس مختلف با کیفیت بالا و انواع برند های خارجی است که 40 درصد ارزان تر از حد نرمال است .جواهر فروشی , سیستمهای گیتار ,لباس های مد روز ,عینک, لباس کودکان, لباس های ورزشی و لباس بوکس تایلندی, لباس مردانه و غیره همه در این فروشگاه بزرگ وجود دارد. در این فروشگاه مکانی برای استراحت شما در تور تایلند تابستان 95 و یک سالن بولینگ برای علاقمندان به بولینگ قرار دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید تایلند, بهترین مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آسیا تایلند

هتل 4 ستاره آسیا پاتایا مشرف به دریا بر روی یک صخره واقع شده است. در رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی برای میهمانان تور تایلند سرو می شود. از ویژگی های این هتل می توان به برخوردار بودن از ساحل اختصاصی اشاره کرد. هتل در فاصله 3 کیلومتری شهر پاتایا واقع شده است. در نزدیکی هتل مناطق تفریحی و مراکز خرید قرار گرفته است. این هتل در جنوب شهر پاتایا  تایلند واقع شده است.

امکانات هتل آسیا پاتایا تایلند برای مسافران تور تایلند : انبار بار و چمدان، تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور، گاوصندوق، مرکز بدنسازی، زمین گلف، خودپرداز، ماساژ، استخر روباز و ...

هتل آسیا تایلند

 

هتل تاوانا رامادا تایلند

هتل 4 ستاره تاوانا رامادا در جاده Surawongse شهر بانکوک تایلند واقع شده و تا ایستگاه ترن هوایی و مترو فاصله چندانی وجود ندارد. مسافت هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند تا فرودگاه با ماشین حدود 35 دقیقه است. از برخی امکانات هتل تاوانا رامادا بانکوکتایلند برای مسافران تور تایلند می توان به ارائه خدمات نگهداری از کودک، اینترنت رایگان، ایستگاه قایق رو، سالن ماساژ ، اتاق ملاقات ، استخر روباز ، استخر آب گرم، سونا ، کافی شاپ ،پارکینگ رایگان ، گاو صندوق، مینی بار و ... اشاره کرد.

هتل تاوانا رامادا تایلند

 

 

هتل آدریاتیک پالاس تایلند

هتل 4 ستاره آدریاتیک پالاس در مرکز شهر بانکوک و در تقاطع خیابان‌های پچبوریِ جدید و سفیران وایرلس واقع شده است. هتل آدریاتیک پالاس بانکوک تایلند دارای مجموعاً 402 اتاق می باشد. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس پرسرعت می باشد. یکی از مزیتهای این هتل دسترسی سریع به ایستگاه های منوریل و اتوبوس می باشدکه رفت و آمد در شهر را برای مسافران تور تایلند آسان می سازد.

امکانات هتل آدریاتیک پالاس بانکوک تایلند : رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، گاوصندوق امانات، ماهواره، تهویه، استخر، بار، لباسشویی، خشک‌شویی، اتوکشی، ماساژ، سالن کنفرانس، باشگاه ورزشی و ...

هتل آدریاتیک پالاس تایلند

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران زازن تایلند

در رستوران زازن تایلند نوعی صمیمت و روابط عاطفی میان خدمه و مشتریان برقرار است و با احترام تمام میزبان تمامی گردشگران تور تایلند می‎باشند.رستوران زازن در کنار ساحل باپوت با ترکیب موزیک جاز آرام ، صدای موج دریا ، درخشش نور بیش از صد شمع فضایی دلنشین را برای گردشگران تور تایلند به ارمغان آورده است.

رستوران زازن تایلند

 


رستوران ورتیگو بانکوک تایلند

رستوران ورتیگو در منطقه سیلوم بانکوک تایلند واقع شده و یکی از مرتفع ترین رستوران هایی است که در هوای آزاد بنا شده است. در رستوران ورتیگو بانکو تایلند میزها در نزدیکترین نقطه به لبه ی بام قرار گرفته که غذا خوردن در این رستوران را سرشار از هیجان و تفریح برای گردشگران تور تایلند کرده است.

نام این رستوران به معنی سرگیجه بوده و بر خلاف معنی آن معمولا ترس از ارتفاع تاثیر نامطلوبی بر مسافرین تور تایلند نخواهد گذاشت. رستوران شامل فهرست کاملی از غذاهای گوناگون بوده که غالب آنها را غذاهای دریایی ، اروپایی و تایلندی در بر گرفته اند.

رستوران ورتیگو بانکوک تایلند

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف تایلند, رستوران های تایلند, بهترین رستوران های تایلند , رستوران های ارزان تایلند, رستوران های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

دیدنی های تایلند

 

جاذبه های بانکوک سالانه میلیون ها نفر را به سمت خود جذب می کند که یکی از این جاذبه ها جزیره کوکرت بانکوک است. کو کرت، جزیره کوچک و بسیار زیبایی واقع در رودخانه چائو فرایا در شمال بانکوک است. در تورتایلند از بانکوک تا این جزیره حدود یک ساعت راه است و تنها وسیله رفتن به آنجا، قایق است. در این جزیره جشن ها و فستیوال های جذابی نیز وجود دارد.از جمله معابد و عبادتگاههای مذهبی که در این جزیره وجود دارد می توان به معبد پورامانی ویگاوات , معبد فیلمون , معبد سائوتونگ تانگ اشاره کرد.در تور تایلند آبان 94 حتما از این جزیره دیدن کنید.

 

 

 

 

جزیره پوکت در جنوب تایلند از یک ساحل آرامشی به نام ساجل کامالا برخوردار می باشد که شبها با چراغ های رنگارنگی تزیین شده است .این یک ساحل تمیز و پر از شن و ماسه می باشد که سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند پاییز 94 به خود جذب کرده است .ساحل كامالا(Kamala) جزو  یکی از دیدنی های پوکت و یکی از سواحل پوکت تایلند می باشد که در قسمت شمال پاتونگ بر روي تپه اي تماشايي واقع است .كامالا منزلگاهي است که بيشترين جذابيتهاي آن شعر و موسيقي سنتي فانتاسي است. این ساحل توسط تپه های جنگلی احاطه شده است .در اطراف این ساحل هتل های شیک برای اقامت و استراحت گردشگران تور تایلند و توریست ها و رستوران های مجهز از انواع غذاهای دریایی واقع شده است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک تایلند دقیقا در عرض ایستگاه سیام ، لوکس ترین فروشگاه بانکوک می باشد. این مرکز خرید با داشتن بیش از 40 نام تجاری، بین الملی و محلی، جواهر و ساعت با مارک های معروف و بدون در نظر گرفتن آکواریوم بزرگش ، این مجموعه 500000 هزار متر مربعی به سرعت به قطب خرید شهر تبدیل شده است.خرید از سیام پاراگون را در تور تایلند مهر 94 فراموش نکنید.در این مرکز خرید بزرگ،  مغازه هایی مانند هرمس(Hermes)، شنل(Chanel) ، بربری (Burberry)، هوگوباس(Hogoboss) ،ورساچی (Versace) و کوچی (guicci)  موجود می باشد. شما همچنین می توانید در تور تایلند پاییز 94 بهترین جواهرات و ساعت سازان مانند فرانک مولر(Franck muller)، هری وینستون(Harri Winston) و رلکس ( rolex ) و همچنین غرفه های فروش بهترین انگشترها و گردنبندها  و النگوهای دست ساز محلی را در این مکان بیابید. طبقه دوم محصولات خانگی و راحتی مانند لباس گلف و وسایل صوتی و تصویری و… می باشد.با وجود این مرکز خرید دیگر نیازی به نگرانی برای خرید مایحتاج خود در تور تایلند نخواهید داشت.

 

 

 

مرکز خرید نارای فند یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک در طبقه زیر زمین، برج رئیس جمهور می باشد و در هتل بین المللی بانکوک ایستگاه چیت لوم واقع شده است و جزء بزرگترین مرکز صنایع دستی کشور تایلند می باشد.این مرکز خرید در سال 1937 توسط وزارت صنایع به عنوان مرکز اصلی پخش و انتشار انحصاری محصولات تایلندی تاسیس شده است. در تور تایلند بسیاری از این محصولات را می توانید در بازار حراجی Chatuchak چاتوچاک  نیز خریداری کنید .مرکز خرید نارای فند یک فروشگاه مستقل است.در این فروشگاه همه نوع از اقلام اعم از پارچه ابریشم،جواهرات،انواع مجسمه, صنایع دستی و… با کیفیت و قیمت مناسب پیدا می شود.این فروشگاه  در حال حاضر بزرگترین فروشنده از صنایع دستی در کل کشور را داراست. در تور تایلند 94 همه مایحتاج خود را میتوانید در اینجا تهیه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف تایلند , مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک سه پادشاه یکی از دیدنی های پاتایا می باشد که براساس یکی از افسانه های معروف چینی افسانه عشق سه پادشاه ساخته شده است . این پارک زیبا ترکیبی از هنر زیبای چینی و تایلند است.شما در تور تایلند در هنگام بازدید از این ساختمان با یک داستان تصویری بر روی دیوار آن روبه رو میشید که همان داستان عاشقانه این سه پادشاه است.این داستان تصویری به طول 240 متر شامل 56 عکس بر روی دیوارمیباشد.این پارک همچنین دارای گلهای بسیار زیبا با امکانات تفریحی مناسب برای خانواده ها می باشد.این یک پارک مجهز با مجسمه های زیبایی می باشد که سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند مهر 94 به خود جلب کرده است. این یک پارک یک پارک تمیز می باشد که رعایت نظافت در آن الزامی می باشد.دیدار از این پارک در تور لحظه آخری تایلند سرشار از لذت می باشد.

پارک سه پادشاه در پاتایا

پارک سه پادشاه در پاتایا

 

یکی دیگر از دیدنیهای بانکوک که مورد توجه گردشگران تور تایلند پاییز 94 می باشد،پارک لامپيني بانکوک تایلند است. این پارک فضاي باز بزرگي است که سابقا متعلق به راماي ششم بوده و امروز به پارکي عمومي تبديل شده است. فضای سر سبز این پارک و وجود استراحتگاه برای گردشگران تور تایلند هم چنین امکان قایق سواری و دیگر امکانات موجب شده که این پارک به یکی از مراکز تفریحی بانکوک تبدیل شود. در این پارک دو چرخه سواری در طول روز بین ساعات 10 تا 15 مجاز است و ممنوعیت سیگار کشیدن در کل پارک وجود دارد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف در تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

این بازار یکی از بزرگترین بازار گل ها در بانکوک می باشد که به صورت یک فروشگاه عمده فروشی و خرده فروشی فعالیت میکند. در این بازار انواع گل از جمله گل رز، ارکیده، نیلوفرهای رنگارنگ و... موجود می باشد. این گلها به صورت 50 یا 100 تایی بسته بندی شده اند و با قیمت ارزان به فروش می رسد، اما در طول جشنواره های خاص مثل ولنتاین یا روز مادر قیمت گلها گران تر می شود .بازار گل در بانکوک در نزدیکی Saphan Phut واقع شده است. بازار گل در جنوب وات Pho(معبد از شیب بودا) نهفته است و سالانه گردشگران زیادی در تور تایلند تابستان 94 به این فروشگاه مراجعه می کنند. بهترین زمان برای رفتن به این بازار قبل از طلوع آفتاب است.

 

بازار گل در بانکوک

 

بازار گل در بانکوک

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: بازار گل در بانکوک , دیدنی های تایلند , جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل سوفیتل در مرکز شهر بانکوک در جاده" Sukhumvit " بنا شده است . این هتل در خیابان سیلوم نزدیک به ایستگاه مترو سیلوم ساخته شده است. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 45  کیلومتر میباشد. و تا ایستگاه ترن هوایی  BTS دارای امکاناتی عالی و دسترسی آسان به بازارهای شبانه این خیابان و خیابان های مجاور میباشد . امکانات رفاهی این هتل شامل استخر روباز ، مرکز آب گرم و سلامت ، اینترنت ، ماساژ ، مرکز بدنسازی و ... میباشد. رستوران های این هتل غذاهای تایلندی و فرانسوی را برای مسافران و گردشگران تور لحظه آخری تایلند عرضه می کنند.

هتل سوفیتل سیلوم بانکوک تایلند

 

هتل سوفیتل سیلوم بانکوک تایلند

 

هتل سوفیتل سیلوم بانکوک تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل سوفیتل سیلوم بانکوک تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

در تور تایلند 94 مزرعه تمساح بانکوک در سال 1950 در 30 کيلومتری جنوب بانکوک ایجاد شد . این مزرعه بزرگ‌ترين مرکز پرورش و نگهداری کروکوديل‌های جهان است و حدود 60.000 تمساح از 28 گونه مختلف را در خود جای داده است. اين مرکز دارای گونه‌های مختلف تمساح آب‌های شور،آمريکای جنوبي و رود نيل می باشد که بيش از 30سال است درمحوطه‌ای وسيع وکاملاً امن نگهداری می ‌شوند. در تور تایلند 94 هرروزه نمايش های متنوعی همچون کشتی با تمساح ها و حرکات آکروباتيک فيل ها دراين مکان اجرا می شود و حيوانات ديگری از جمله فيل،ميمون،شيرومار و موزه دايناسورها هم در این مکان وجود دارد. امروزه در این محل، محصولاتی ساخته شده از چرم یا پوست تمساح از قبیل کیف و کفش، عرضه می شود. بازدید از این مزرعه به مسافران تور تایلند توصیه می شود.در تور تایلند نوروز 94 از این مکان دیدن کنید.

 

 

مزرعه تمساح بانکوک

مزرعه تمساح بانکوک

مزرعه تمساح بانکوک

مزرعه تمساح بانکوک

مطالب مرتبط:

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مزرعه تمساح بانکوک تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد