نوشته شده توسط : maryam

هتلهای استانبول

 

 

هتل د پلازا استانبول اقامتگاهی لوکس در استانبول است که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار دارد که به وسایل حمل و نقل عمومی به آسانی دسترسی داشته و ایستگاه مترو در چند قدمی آن قرار دارد . مهم ترین مراکز خرید استانبول مثل مترو سیتی و کانیان تنها ۵ دقیقه تا هتل the plaza  استانبول فاصله داشته و برای رسیدن به مرکز شهر و میدان تکسیم از هتل ۱۰ دقیقه راه را باید در تور استانبول 95 طی نمود . هتل د پلازا استانبول ساختمانی مدرن داشته و از معماری روز بهره برده است . در ضمن ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . این هتل ۵ ستاره از سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی متنوع دیگری برخوردار است و توانسته تمام انتظارات میهمانان تور استانبول تامین نماید .

اتاقهای هتل د پلازا استانبول شامل ۲۴۲ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد است . مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان تور لحظه آخری استانبول بوده و آرامششان را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین تر استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد .

 

 

 

 

 

هتل حمیدیه استانبول در ۵۰۰ متری بازار بزرگ و موزه صوفیه مسجد سلیمانیه واقع شده است.میهمانان میتوانند، در وعده های ناهار و شام، به دلخواه خود در یکی از ۲ رستوران هتل به صرف خوراکهای ترکی و بین المللی مشغول شوند.از امکانات رفاهی هتل میتوان به استخر روباز بام، حمام سنتی ترکی، سونای بزرگ و خدمات ماساژ در تور لحظه آخری استانبول اشاره کرد.هتل یک کیلومتر تا مسجد کبود، ایا صوفیه و کاخ تاپکاپی و 17 کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. دسترسی به اقصی نقاط شهر نیز از طریق سیستم کارآمد حمل و نقل عمومی نزدیک به هتل میسر گشته است.اتاقهای متنوع هتل با سلیقه آراسته شده اند و از اسباب اثاثیه مدرن و حمام شخصی و اینترنت رایگان در تور استانبول بهار 95 برخوردار میباشند.صبحانه رایگان بوده و هر صبح سرو میشود.هتل به صورت ۲۴ ساعته آمادگی پذیرش مسافران تور استانبول را دارد.اتاق های هتل دارای امکانات کامل و از آلودگی سیگار عاری هستند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی کاخ دلمه‌ باغچه،برج گالاتا و میدان تقسیم واقع شده است و تا مرکز خرید معروف نیسانتاسی 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل از 136 اتاق برخوردار است و تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار و ... می باشند. در اطراف هتل رستوران ها و کافه های متنوعی وجود دارد که گردشگران تور استانبول تعطیلات تیر 95 می توانند در آن رستوران ها از غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرند.

از امکانات هتل دبلیو استانبول می توان به اتاق های ویژه معلواین، سالن غذا خوری، کافی شاپ، سیستم تهویه ایر کاندیشن، اتاقهای خالی از حساسیت، تعمیر و واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، ریلکسیشن با ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های بدون آلودگی سیگار برای گردشگران تور استانبول تعطیلات خرداد 95 ، آبگرم و مرکز ماساژ، خشکشویی، باشگاه ورزشی، تراس، دارای آسانسور، لاندری، امکان برگزاری همایش ها، محیط باز حیاط فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، تورهای داخلی برای میهمانان تور استانبول ، نظافت اتاق، اجاره ماشین و ... اشاره نمود.

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دبلیو استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک امیرگان یکی دیگر از جاذبه های تور استانبول بهار 95 میباشد که پارکی تاریخی است و در منطقه امیرگان، در همسایگی تنگه‌ بسفر و در ناحیه‌ ساریر استانبول واقع شده است. این پارک یکی از بزرگترین پارک‌های عمومی استانبول به شمار می‌رود.درختان کاج سنگی، کاج ترکی، کاج حلب، کاج آبی، کاج سپید شرقی، کاج دریایی، سرو ژاپنی، صنوبر نروژی، صنوبر آبی، سرو اطلس، سرو هیمالیایی، سرو لبنانی، چنار، درخت زبان گنجشک، فندق، درخت بید بابل، بلوط مجار، صنوبر سپید کولورادو، درخت چهل سکه، سرو سرخ کالیفرنیا، درخت ماموت ساحلی و درخت کافور از مهم‌ترین درخت‌های موجود در این پارک در تور استانبول تیر 95 هستند که از برترین جاذبه های گردشگری استانبول و دیدنیهای ترکیه به شمار میرود.در این پارک سه رستوران و کافه تریا وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه درآن ارائه می شود.میزهایی نیز درخود پارک جهت پیکنیک و تفریح و گردش مردم در تور استانبول تعطیلات بهار 95 درنظر گرفته شده است.در این پارک از سال 2005، در آوریل هر سال، فستیوال بین المللی گل لاله برگزار می شود که این پارک را تبدیل به مکانی جذاب و دیدنی می کند.مسافران تور استانبول می توانند در این پارک خوش آب و هوا لحظات خوشی را سپری کنند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک امیرگان در استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران بیتی در استانبول

 

این رستوران دارای رتبه 9 از ده هزار رستوران ثبت شده استانبول را دارا می باشد.این رستوران جایزه بهترین رستوران سال 2012 را از آن خود کرده است.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور استانبول زمستان 94 میگذارد. این رستوران مکان بسیار مناسبی برای قرارهای خانوادگی , کاری و سایر قرارهای مورد علاقه مسافرین می باشد.مسافرین میتوانند در این رستوران از صبح تا شام از سرویسهای مختلف آن برای صبحانه نهار و شام استفاده کنند.سرویسهای ویژه این رستوران قیمتی حدود 25 الی 100 دلار را در بر میگیرد.در تور استانبول نوروز 95 از امکانات این رستوران استفاده کنید.

رستوران بیتی در استانبول

 

رستوران کی یی استانبول

یکی از رستوران های معروف استانبول ، رستوران Kiyi است .  رستوران Kiyi استانبول از سال ۱۹۶۴ مشغول فعالیت و ارائه لذیذ ترین غذاها در محیطی دنج و راحت به گردشگران تور استانبول نوروز 95 می باشد . این رستوران محبوب ترین رستوران دریایی استانبول به شمار می رود . طراحی داخلی آن به همراه نقاشی های بومی روی دیوار فضای دلنشینی ایجاد کرده است .ین رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور استانبول زمستان 94 میگذارد.

رستوران کی یی استانبول

 

مطالب مرتبط:

رستوران بیتی استانبول

رستوران کی یی استانبول

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های استانبول, رستوران های استانبول , بهترین رستوران های استانبول , رستوران های ارزان استانبول , رستوران های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید آک استانبول 

markaz kharid ak istanbul

مرکز خرید آک استانبول پر طرفدارترین مرکز خرید و بهترین مرکز خرید دنیا  با وسعتی زیاد  در ماه مارس 1994 افتتاح گردید که از  جمله مرکزهای خرید شلوغ استانبول می باشد ، مرکز خرید تجاری با 32 کافه و رستوران و 264 مغازه بزرگ و 1500 محل پارک برای اتومبیل مدعی که در ماه تا 1/5  میلیون نفر از این مرکز خرید تجاری و تفریحی بازدید کرده و خرید می کنند.در تور استانبول نوروز 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. در روزهای معمولی در یک هفته میانگین بین چهل  تا چهل و پنج هزار نفر از مرکز خرید آک مرکز دیدن می کنند و برای خرید می روند که در روزهای تعطیلی پایان هفته و روزهای عید این عدد به بیشتر از هفتاد هزار نفر هم می باشد. مرکز خرید تجاری و  تفریحی آک استانبول در ناحیه اتیلر  با مساحت صد و هشتاد هزار متر مربع محل سرپوشیده ساخته شده است. در مرکز خرید 2 آسانسور پانارومیک و  41 پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای رفت و آمد به عموم مردم و مسافران تور استانبول نوروز 95 ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول همه روزه در ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده بازدید خریداران و بازدیدکنندگان می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلراستانبول 

 

مرکز خرید آک استانبول

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95

 

تور استانبول زمستان 94

مرکز خرید آک استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آک استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل 4 ستاره گرند هتل دی پرا در چند قدمی خیابان استقلال دارد. این هتل 84 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، مینی بار، تلویزیون، ماهواره، حمام، سشوار و ... می باشد. مهمانان تور استانبول 95 می توانند با هزینه اضافی خدمات ماساژ دریافت کنند و سالن کنفرانس و جلسه تا 70 نفر گنجایش دارد. هتل در 100 متری کلیسای آنتونی و 800 متری برج گالاتا است همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 14 کیلومتر و تا ایستگاه مترو 200 متر است. 

آدرس: Meşrutiyet Cad No:55 Beyoğlu / Taksim, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

امکانات گرند هتل دی پرا استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور،پارکینگ با هزینه، وای فای رایگان

 

 

گرند هتل دی پرا استانبول

اتاق گرند هتل دی پرا استانبول

رستوران گرند هتل دی پرا استانبول

اتاق جلسه گرند هتل دی پرا استانبول

 

 

هتل 5 ستاره هتل دی هاوس در منطقه تجاری نیشان تاشی استانبول واقع شده است. این هتل 44 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، چای| قهوه ساز، وای فای رایگان و ... هستن. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 20 د قیقه رانندگی و تا تنگه زیبای بسفر و کاخ دلمه باغچه کمتر از 500 متر است.فاصله هتل تا وسایل حمل و نقل عمومی کم است و مسافران تور استانبول اسفند 94 به راحتی می توانند با این وسایل به جاذبه های گردشگری مثل مسجد آبی، بازار بزرگ و ... برسند.

آدرس: Abdi Ipekci Cad. No: 34 Nisantasi, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

امکانات هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

 تراس، باشگاه، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکات، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، وای فای رایگان.

 

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

اتاق هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

رستوران هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

باشگاه هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

فروشگاه موهلیس استانبول

foroshgahe mohlis istanbul

فروشگاه موهلیس استانبول از فروشگاه های معروف بازار استانبول می باشد که ابزار و وسایل از کشور ازبکستان می باشد و بسیار مشهور می باشد. کمد لباس، تخت خواب،  آویزهای دیواری ارائه می شوند، از پارچه کتان ناب همراه با ابریشم درست شده است. به جز پارچه های ملون , گلیم هایی با طرح و نقشی زیبا , فرش های بسیار نفیس , و بعضی از عتیقه های زمان عثمانی که از طلا می باشند در این بازار وجود دارد.در تور استانبول نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 بازار فاتیح استانبول

bazare fatih istanbul

بازار فاتیح استانبول شامل 7 خیابان اصلی و 17 خیابان فرعی از بزرگترین و جذاب ترین مراکز خرید استانبول است که این بازار با فضای باز می باشد. مردم محلی و بومی از تمام منطقه برای خرید به این بازار می روند و در همه ترکیه معروفیت خود را دارد . بازار فاتیح استانبول دارای ۴۸۱۱ مغازه می باشد که در این بازار هر کالایی مانند: محصولات تازه، لباس، گل، سرامیک و … را برای خرید وجود دارد.مسافران تور تور استانبول زمستان 94 میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایند.

مطالب مرتبط:

فروشگاه موهلیس استانبول

بازار فاتیح استانبول

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بازار های استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

محل زندگی سلطانهای عثمانی کاخ توپکاپی استانبول به مدت 391 سال بوده و جذابترین و پر بازدیدترین مکان در شهر استانبول و مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری استانبول است.  معماری بی نظیر و حیاط های خیلی زیبا دارد. عمارت کاخ توپکاپی استانبول در سال 1924 مدتی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل گردید.حرم سلطنتی نیز در کاخ توپکاپی استانبول بود . بازدید کنندگان تور لحظه آخری استانبول به صورت مستقل می توانند از حرم بازدید نمایند و به غیر از هزینه ورودی که 13 دلار می باشد 10 دلار هم اضافه پرداخت نمایند. قابل توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول :بازدید کاخ توپکاپی استانبول از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در بیشتر روزها به جز سه شنبه ها باز است.

 


 قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

این قلعه تاریخی در ساحل روملی تنگه بسفر واقع شده است و یکی از مشهورنرین قلعه های استانبول می باشد که به دستور سلطان محمد فاتح در سال 1452 میلادی و قبل از فتح استانبول ساخته شده است . هدف از ایجاد این قلعه راه یابی برای فتح قسطنطنیه بوده است . این قلعه بسیار مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری استانبول میباشد.

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

این قلعه شامل قسمت هایی از قبیل : مخزن سلاح ، اتاق استقبال ، مسجد و زندان می باشد همچنین این قلعه هم اکنون دارای یک موزه روباز و یک سالن آمفی تاتر فعال می باشد که به مکانی برای بازدید گردشگران تور لحظه آخری استانبول تبدیل شده است .

 


برج گالاتا استانبول

این برج به طول حدود 67 متر می باشد و در بی اوغلو ، یکی از مناطق قدیمی استانبول قرار دارد . این برج در سال 1348 ساخته شده و در آن زمان بلندترین ساختمان  در استانبول به شمار می رفته است . این برج یکی از دیدنی های شهر استانبول می باشد که می توان از بالای آن نظاره گر شهر استانبول بود . در اطراف آن رستوران ها و مراکز خرید متنوعی وجود دارد که گردشگران تور لحظه آخری استانبول پس از بازدید از این برج می توانند از مکان های اطراف آن هم استفاده کنند .

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل پوینت استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل پوینت استانبول هتلی 5 ستاره است و مناسب برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد که در منطقه شیشلی تکسیم در مرکز شهر واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید فقط 500 کیلومتر میباشد و به کسانی که قصد خرید کردن در استانبول را دارند این هتل پیشنهاد میشود.

این هتل دارای 194 اتاق میباشد . از امکانات این هتل برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار ، سونا ، استخر سرپوشیده ، جکوزی ، بدنسازی ، سولاریوم ، صرافی ، اتوموبیل کرایه ای و... میتوان اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

هتل رامادا پلازا استانبول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و مناسب گردشگران تور لحظه آخری استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول هتلی 5 ستاره است.این هتل دارای 191 اتاق استاندارد است.اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، اینترنت ، بی سیم رایگان ، قهوه جوش ، تلویزیون ، مینی بار ، گاو صندوق و... میباشد.

از امکانات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ زیر زمینی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، گل فروشی و ... میباشد.در رستوران هتل انواع غذاهای دلپذیر مدیترانه ای عرضه میشود.این هتل تا میدان تقسیم 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول هتلی 5 ستاره است که در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فاصله دارد که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد و به مراکز خرید کاپاسیتی و کاروسل فاصله مناسبی دارد.این هتل دارای 181 اتاق استاندارد ، لوکس و زیبا میباشد. که هر اتاق با آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. از خدمات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به کافی شاپ ، رستوران ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، اینترنت و وای فای ، عکاسی ، پرستار کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، باشگاه بدنسازی و ... میتوان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید متروسیتی استانبول

metro city istanbul

مرکز خرید متروسیتی استانبول از مرکز خریدهای استانبول می باشد که بسیار معروف می باشد که به غیر از مرکز خرید از  منطقه های پاتوق برای قرار جوانان استانبول می باشد. بازدید کنندگان و خریداران از متروسیتی اگر با مترو وارد مرکز خرید می شوند نیازی نیست که از مترو خارج شوند از داخل مترو برای بازار ورودی وجود دارد.در تور استانبول پاییز 94میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید مترو سیتی استانبول سه طبقه زیر زمین برای خود دارد که با مترو به طبقه سوم وارد می شود و هر یک از طبقات مترو دارای سالن غذاخوری و کافه و بوتیک دارد. مرکز خرید متروسیتی استانبول دارای صدو چهل فروشگاه در چهار طبقه می باشد . کافه تریا و رستوران با پارکینگ سر پوشیده با ظرفیت بالا در خیابان های شیک و ناحیه شمالی استانبول می باشد که زمان سرویس دهی از ساعت 10 صبح الی 10 شب می باشد.در تور استانبول آذر 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول آذر 94

تور استانبول لحظه آخری

مرکز خرید متروسیتی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید متروسیتی استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری استانبول

دیوارهای قسطنطنیه در استانبول 

 

دیوارهای قسطنطنیه مجموعه ای از دیوارهای سنگی است که روزگاری برای حفاظت از شهر قسطنطنیه (استانبول امروزی) ساخته شد. این دیوار سنگی زمانی ساخته شد که قسطنطنیه به عنوان پایتخت امپراطوری روم برگزیده شد. این دیوارها به دستور کنستانتین کبیر ساخته شد.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

این دیوارها در طول دوره عثمانی دست نخورده باقی ماندند تا اینکه در قرن 19 قسمت هایی از آن ها دچار تخریب شدند و از دهه 1980 میلادی تاکنون مرمت سازی گسترده ای بر روی این دیوارها انجام گرفته است. مسافران توراستانبول آذر 94 می توانند در کنار این دیوارهای تاریخی به قدم زدن پرداخته و از زیبایی های آن لذت ببرند.

 

دیوارهای قسطنطنیه در استانبول

خلیج شاخ طلایی در استانبول 

 

خلیج شاخ طلایی در استانبول ، یکی از جاذبه های دیدنی ترکیه و استانبول می باشد که بهترین لنگر گاه های طبیعی دنیا به شمار می رود و بخش آسیایی و اروپایی استانبول را از هم جدا می نماید . این خلیج شیپور شکل که یکی از پر بازدیدترین مکان های دیدنی و تفریحی استانبول است که دارای پیشینه تاریخی بوده و قدمت آن به دوران امپراطوری بیزانس و عثمانی می رسد .در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

 در قدیم از این منطقه به عنوان اصلی ترین مرکز تجمع کشتی های نیروی دریایی و کشتی های تجاری استفاده می کردند . در واقع خلیج شاخ طلایی ، مدخلی است که با دریای مرمره تشکیل یک شبه جزیره را می دهد . مردم استانبول و گردشگران تور ترکیه و تور استانبول آذر 94 می توانند در پارک ها و رستوران های متعددی که در حاشیه خلج وجود دارد و یا سوار بر کشتی ، به تفریح پرداخته و از تماشای مناظر زیبا و شگفت انگیز خلیج ، خصوصا هنگام غروب آفتاب لذت ببرند .

 

خلیج شاخ طلایی در استانبول

 مطالب مرتبط:

تور استانبول لحظه آخری

 

تور استانبول آذر 94

خلیج شاخ طلایی در استانبول

دیوارهای قسطنطنیه در استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای پنج ستاره معروف استانبول

 

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در قلب شهر استانبول در 150 متری میدان تکسیم در اکتبر 2013 بنا شده است. یکی از امتیازات این هتل نزدیکی آن به تنگه بسفر و خیابان استقلال است. این هتل نوساز دارای 438 اتاق لوکس و مجلل است که تعدادی از آن ها چشم انداز زیبایی از دریا و باغ را به میهمانان تور استانبول هدیه می دهند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی، کتری برقی، وای فای رایگان و ... می باشند. رستوران هتل سی وی کی پارک صبحانه به صورت بوفه سرو می کند و وعده ناهار و شام به صورت منوی انتخابی می باشد. به علت نزدیکی این هتل به خیابان استقلال گردشگران تور استانبول تعطیلات آذر 94 می توانند به آسانی به رستوران ها، مغازه ها، گالری ها و موزه های بسیاری در این منطقه دسترسی داشته باشند. این هتل تا فرودگاه آتاترک 30 کیلومتر و تا کاخ دلمه باغچه 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

از امکانات هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته، سونا، حمام ترکی، ماساژ، اسپا، 2 استخر، باشگاه، اینترنت رایگان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، رستوران، اجاره اتومبیل درصورت درخواست مسافران ، خدماتگردشگری، خدمات بلیت، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ... می توان اشاره نمود.حتما این هتل را در تور استانبول 94 امتحان کنید.

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

 

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول یکی از هتل های پنج ستاره شهر استانبول به شمار می رود. این هتل در دوره عثمانی یکی از کاخ های مجلل محسوب می شد و در سال 1986 در منطقه بشکتاش استانبول در ساحل تنگه بسفر افتتاح گردید همچنین در سال 1999 مورد نوسازی قرار گرفت. پیشنهاد ما برای مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 اقامت در این هتل است.در نزدیکی هتل سیرگان کاخ دلمه باغچه و در مجاورت آن مسجد اورتاکوی قرار دارد. این هتل تا میدان تکسیم 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتوک با ماشین 45 دقیقه فاصله دارد.  هتل کاخ سیرگان از ۵ ساختمان اصلی و یک ساختمان فرعی ۳ طبقه تشکیل شده است و در مجموع شامل ۳۱۵ اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای تخت های مجلل و پنجره های بزرگ می باشند. همچنین اتاق ها مناسب با سلیقه شما میهمانان تور استانبول می تواند با چشم انداز باغ یا دریا انتخاب شود. از امکانات هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول می توان به پارکینگ، سونا، جکوزی، استخر، رستوران، باشگاه، خدمات ماساژ، سولاریوم، رادیو، تلویزیون، ماهواره، تلفن، اینترنت و ... اشاره کرد این هتل اقامتی خوب و مجلل را با بهترین امکانات به مسافران تور استانبول 94 ارائه می دهد.

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره معروف استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول از جمله هتل های چهار ستاره استانبول می باشد و در جنوب خلیج شاخ طلایی قرار گرفته است این هتل از موزه صوفیا و مسجد آبی 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد همچنین هتل به بازار بزرگ استانبول نیز نزدیک می باشد از این رو برای مسافران تور استانبول که قصد خرید دارند گزینه مناسبی به شمار می رود تمامی بخش های این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر حمام، میز کار، ماهواره، تلفن مستقیم و مینی بار برای گردشگران تور استانبول آذر 94 می باشند. اتاق های دوتخته این هتل 25 متر، سه تخته 30 متر و اتاق های خانوادگی آن 40 متر می باشند. دکوراسیون این هتل به سبک کلاسیک و بسیار زیبایی طراحی شده است و بر روی اکثر دیوار های آن نقاشی های زیبا و جذاب کشیده شده است. هتل سمیر تا خیابان معروف استقلال فاصله زیادی دارد اما از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی راحت است و گردشگران تور استانبول به آسانی می توانند در نقاط مختلف شهر گردش نمایند.

از امکانات هتل سمیر استانبول می توان به  سیستم گرمایش مرکزی، اتاق های پاک، اتاق بازی برای کودکان، خانه داری، باشگاه، استخر، سونا و ... اشاره نمود .اقامت در این هتل در تور لحظه آخری استانبول سرشار از خاطره می باشد.

هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سمیر استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مراکز خرید معروف استانبول

 

 فروشگاه موهلیس استانبول

از فروشگاه های معروف بازار استانبول می توان به فروشگاه موهلیس استانبول اشاره کرد که شهرت بسیار زیادی را در استانبول دارد و هر ساله توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می کند. ابزار و وسایل این فروشگاه از کشور ازبکستان تهیه می شود که شامل وسایلی مانند کمد لباس، تخت خواب،  آویزهای دیواری و ... می باشد، همچنین در این بازار انواع پارچه ها به خصوص پارچه کتان ناب همراه با ابریشم درست شده است، به جز پارچه های ملون ، گلیم هایی با طرح و نقشی بی نهایت زیبا , فرش های بسیار نفیس , و بعضی از عتیقه های زمان عثمانی برای خرید مسافران تور استانبول آذر 94 که از طلا می باشند در این بازار موجود می باشد.

 

بازار کانیون یکی از مراکز خرید مشهور استانبول است که دسترسی خوب و راحتی از طریق مترو دارد. معماری خاص و زیبای این مرکز خرید، یک جایزه‌ی معماری مهم هم برده و سینمایی کروی‌شکل در میانش دارد که معمولاً فیلم‌های مهم روز را نمایش می‌دهد. در تور استانبول پاییز 94 حتما از اینجا خرید کنید.کانیون دارای مغازه‌های گران‌ قیمتی می باشد اما بوتیک‌هایش در دیگر مرکزخریدهای استانبول پیدا نمی‌شوند و برندهایی مثل بانانا ریپابلیک و آن تیلور را فقط همین‌جا می‌توانید پیدا کنید.مرکزخرید کانیون رستوران‌های متنوع و خوشمزه‌ای هم دارد که با وجود گران بودن قیمت‌ها، نظیرشان جای دیگری از نظر مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 وجود ندارد. این مرکز تجاری دارای 160 فروشگاه است در سال 2006 در منطقه لونت افتتاح شد .مرکز تجاری کانیون به صورت بدون سقف ساخته شده و فروشگاه ها و مرکز خريد استانبول در اطراف فضای میانی آن قرارگرفته اند و به این ترتیب خریداران در تور استانبول میتوانند ضمن سرزدن به مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب مختلف, از فضای طبیعی نیز لذت ببرند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل بودو استانبول از جمله هتل های 3 ستاره  شهر استانبول به شمار می رود که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت منطقه تاریخی آن قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 15 کیلومتر می باشد. یکی از ویژگی های این هتل نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی آسان به آن ها می باشد از جمله مراکز خریدی که در نزدیکی این هتل قرار دارد می توان به آکسارای و لاله اشاره کرد . اقامت در این هتل در تور لحظه آخری استانبول سرشار از خاطره و آرامش می باشد.همچنین تا بازار بزرگ نیز 10 دقیقه فاصله دارد. هتل بودو استانبول شامل 46 اتاق می باشد که هر یک از اتاق ها به سبک ترکی و مدرن طراحی گردیده اند، اتاق ها شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق سه تخته، اتاق خانوادگی، اتاق معمولی و سوئیت می باشند که به خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، حمام شخصی و ... مجهز می باشند. در این هتل صبحانه به  صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول سرو می شود.

امکانات هتل بودو استانبول برای گردشگران تور استانبول شامل  رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، گرمایش ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ،  فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل و منطقه بدون سیگار می باشد.

 هتل بودو استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل بودو استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید زورلو (Zorlu center) یک مجتمع چند منظوره در محله Zincirlikuyu در منطقه اروپایی استانبول ترکیه است که در سال 2013 افتتاح شد. مرکز خرید زورلو در محل اتصال اروپا به آسیا در نزدیکی پل بسفر و خیابان Büyükdere واقع شده است که باعث رونق کسب و کار در منطقه مرکزی شده است. این مرکز خرید شامل PSM (بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی در کشور) و اولین فروشگاه اپل در کشور ترکیه نیز می باشد.در تور استانبول پاییز 94 حتما از این بازار خرید کنید.این مرکز شامل 4 برج، 5 تابع از جمله یک میدان عمومی، فضای اداری و فضای مسکونی است. در طراحی این مرکز گفته می شود که ترکیبی از معماری مدرن و معماری تاریخی می باشد. این مرکز دارای فضای سبز بسیار بزرگی نیز می باشد. این مرکز شامل یک سالن تئاتر 770 نفره و یک سالن کنسرت با 2300 صندلی می باشد. هتل های رافلز استانبول در سپتامبر 2014 در این مرکز خرید باز شد. مرکز خرید این مجموعه نیز شامل رستوران ها و کافه های متعددی برای مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید زورلو در استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

موزه های معروف در استانبول

 

موزه کاریه استانبول بعد از موزه ایاصوفیا یکی از مهمترین بناهای تاریخی دوره بیزانس در استانبول می باشد که در قرن یازدهم ساخته شد. دیوارهای این بنا با موازئیک های با صنعت نقاشی و هنر اواخر بیزانس متعلق به قرن چهاردهم تزئین شده است که در نوع خود بسیار زیبا و دیدنی می باشد. در درون این موازئیک ها می توان تصاویری از زندگی حضرت مسیح و حضرت مریم را مشاهده نمود. در اطراف این موزه خانه هایی از چوب بنا شده که جایی مناسب و به دور از هیاهو برای نوشیدن یک فنجان چای و یا قهوه در تور استانبول می باشد.موزه کاریه در سال ۵۳۴ در زمان جاستینیانوس توسط عزیز تئودیوس ساخته شد و با انتقال امپراطوری بلاکهرنیا به این قسمت اهمیت ویژه یافت. در سال ۱۵۱۱ فرمانروای امپراطوری بزرگ عثمانیان فاتیح سلطان مهمت دستور داد که کلیسا به مسجد تبدیل بشود و از سال ۱۹۴۸ مسجد به موزه تبدیل شد  . در تور استانبول حتما از این موزه دیدن کنید.

 

 

 

استانبول حرفهای زیادی از فرهنگ ، تمدن و تاریخ ترکیه دارد و آثار تاریخی استانبول در موزه های این شهر دیده می شوند.همچنین یکی دیگر از موزه‌های استانبول که ردپای فرهنگ ایران در آن دیده می‌شود، موزه "خانه مولوی" میباشد.موزه خانه مولوی در استانبول از جاذبه های گردشگری تور استانبول آبان 94 ویژه شیوه زندگی و وسایل در اویش میباشد.البته در این موزه نسخه‌ای خطی از مثنوی مولوی به زبان پارسی نگهداری می‌شود که مربوط به سال ۱۴۷۵ میلادی میباشد.انگونه که گفته شده خطاط این اثر مصطفی یاسرزاده معرفی شده است.پیشنهاد میکنیم درسفر تور استانبول وقتی را برای بازدید از این موزه ها اختصاص بدهید .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه های معروف در استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل لازونی استانبول

هتل 5 ستاره لازونی استانبول در منطقه شاخ طلایی در کنار مرکز کنگره هالیک قرار دارد. فاصله ان تا بافت قدیمی و جاذبه های توریستی شهر 10 دقیقه رانندگی است. در تراس کافه این هتل می توان به تماشای خلیج زیبای شاخ طلایی نشست. مرکز اسپای این هتل با مساحت 700 متر مربع دارای امکانات استخر سر پوشیده، حمام، سونا و خدمات ماساژ می باشد. هتل لازونی 132 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به مینی بار، سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره و وای فای رایگان می باشند. صبحانه به صورت بوفه ارائه می شود و ناهار و شام نیز با هزینه اضافه سرو می گردد. فاصله هتل تا میدان تکسیم 9 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 25 کیلومتر است. مسافران تور استانبول 94 می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

آدرس: Sütlüce Mah. İmrahor Cad.No:14 Beyoğlu - İstanbul, Beyoglu, 34445 Istanbul, Turkey 

امکانات هتل لازونی استانبول

سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، رستوران، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، آرایشگاه، سیستم تهویه، آسانسور، وای فای رایگان.

 

 

 

هتل لازونی استانبول

هتل لازونی استانبول

هتل لازونی استانبول

لابی هتل لازونی استانبول

هتل لازونی استانبول

رستوران هتل لازونی استانبول

هتل لازونی استانبول

قایق تفریحی هتل لازونی استانبول

هتل لازونی استانبول

استخر هتل لازونی استانبول

هتل لازونی استانبول

حمام ترکی هتل لازونی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لازونی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل کنراد بسفر استانبول

هتل 5 ستاره کنراد در منطقه بشیکتاش واقع شده و در سال 2014 مورد نوسازی قرار گرفته است. این هتل لوکس 551 اتاق دارد که اتاق های آن امکانات ماهواره، تلویزیون، قهوه ساز و ... دارند. مسافران تور استانبول 94 می توانند در کافه این هتل که در طبقه 14 ام قرار دارد از انواع نوشیدنی ها همراه چشم انداز زیبای بسفر لذت ببرند.

هتل در 750 متری قایق های تفریحی بسفر واقع شده و با 10 دقیقه پیاده روی در پارک ییلدیز می توان به کاخ دلمه باغچه رسید. فاصله هتل تا ایستگاه تروما 20 دقیقه پیاده روی است. این هتل مجلل به دلیل امکانات خوب و زیبایی آن چندین بار برنده جایزه های نفیس شده است.

آدرس: Cihannuma Mahallesi Saray Caddesi No: 5 Besiktas, Besiktas, 34353 Istanbul, Turkey

امکانات هتل کنراد بسفر استانبول

استخر، باغ، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، سولاریوم، ماساژ، استخر سر پوشیده، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه خرید سوغاتی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، اتاق های خانواذگی، آسانسور، سیستم گرمایشی.

 

 

 

هتل کنراد بسفر استانبول

هتل کنراد بسفر استانبول

هتل کنراد بسفر استانبول

اتاق هتل کنراد بسفر استانبول

هتل کنراد بسفر استانبول

رستوران هتل کنراد بسفر استانبول

هتل کنراد بسفر استانبول

استخر هتل کنراد بسفر استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کنراد بسفر استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل دی گراند تارابیا استانبول

هتل 5 ستاره دی گراند تارابیا استانبول 248 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار، حمام و ... هستند و چشم انداز زیبایی از پارک یا مارینا یا بسفر دارند. لابی اصلی این هتل برای چای سنتی عصرگاهی و شیرنی های خوشمزه معروف می باشد و در کافه آن مهمانان تور استانبول 94 با شکلات های خانگی و انواع شیرینی های خوشمزه پذیرایی می شوند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 35/5 کیلومتر است.

آدرس: Haydar Aliyev Cad. No:154 Tarabya, Sariyer, 34457 Istanbul, Turkey

امکانات هتل دی گراند تارابیا استانبول

استخر سر باز، باغ، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، اتاق وی آی پی، فروشگاه، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، آسانسور، سیستم حرارتی.

 

هتل دی گراند تارابیا استانبول

هتل دی گراند تارابیا استانبول

هتل دی گراند تارابیا استانبول

هتل دی گراند تارابیا استانبول

هتل دی گراند تارابیا استانبول

هتل دی گراند تارابیا استانبول

هتل دی گراند تارابیا استانبول

هتل دی گراند تارابیا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دی گراند تارابیا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول از قصرهای پیشین عثمانی است که در تنگه خلیج بنا شده است جایی که بهترین و مناسب ترین مکان برای ساخت قصر و کاخ بزرگان به شمار می رفت. این کاخ در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول واقع شده است. این کاخ به دستور سلطان عبدالعزیز و توسط معمارهنرمند سرکیس ، در سال  1871 میلادی ساخته شد. در تور استانبول 94 دیدار از این اثر تاریخی از دست ندهید.کاخ چراغان استانبول از معماری بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار بود و قدمتی تاریخی دارد که  با چوب ، سنگ های مرمر ، ستون های حجاری شده ، فرش هایی نفیس و مبلمانی که در ساخت آن از  آب طلا و صدف استفاده شده  و با درهای معبد گونه طراحی و تزیین شده است.دیدن از این کاخ در تور لحظه آخری استانبول بسیار جذاب می باشد. متاسفانه این بنای باشکوه در سال 1910سوخت و تا مدت ها بعد به ویرانه ای تبدیل شده بود. در نهایت پس از تعمیرات و رسیدگی به ساختمان این کاخ مجلل و افزودن تاسیساتی خاص ، این کاخ به هتلی 5 ستاره تبدیل گشت و امروزه علاقه مندان به بناهای تاریخی و گردشگران تور استانبول از آن بسیار استقبال می نمایند .

کاخ چراغان استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ چراغان استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول از جمله هتل های 4 ستاره شهر استانبول به شمار می رود که در قلب شهر استانبول واقع گردیده است و توسط جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر استانبول احاطه گردیده است. هتل آلمینا استانبول شامل 25 اتاق است و تمامی اتاق ها شامل امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی، بخاری، تهویه مطبوع، سشوار ،تجهیزات چای و قهوه، مینی بار، تلفن ،امنیت الکترونیکی و حمام خصوصی می باشند. میهمانان توراستانبول می توانند صبحانه را در تراس زیبای این هتل میل نمایند و از چشم انداز فوق العاده زیبایی که از دریای مرمره و مسجد آبی دارد لذت ببرند . در چند متری هتل مکان های تاریخی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، میدان اسب دوانی، بازار بزرگ، موزه باستان شناسی و ... وجود دارد که میهمانان توراستانبول مهر 94 می توانند پیاده از آن ها دیدن نمایند.

از دیگر امکانات هتل آلمینا استانبول برای مسافران تور استانبول پاییز 94 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتاقهای پاک و بدون سیگار، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، منطقه بدون سیگار، خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، کفش و واکس، تورها، فکس و کپی، اتاق و امکانات خاص برای معلولین، اتاقهای خالی از حساسیت، اتاق های خانوادگی، سونا، استخر، حمام ترکی و بخار، سرویس نگهداری از کودکان. این هتل تمامی امکانات را برای آسایش و راحتی شما میهمانان گرامی تور استانبول فراهم نموده است تا بتوانید از سفر خود لذت ببرید.

 هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلمینا استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جزایر دریای مرمره در آبهای استانبول، در قسمت آسیایی و اروپایی استانبول قرار دارد.  در خطوط ساحلی دریای مرمره از هر طرف که به دریا نگاه کنید جزایر زیبای پرنسس به چشم می خورد. این چهار جزیره با نام های قینالی آدا، بورغاز آداسی، هئیبه لی آدا و بیوک آدا از زیباترین مناظر طبیعی دنیا برخوردار است و از محاسن دیگر این جزایر این است که در این جزیره ها اتومبیل وجود ندارد و تمام اهالی از درشکه برای رفت و آمد استفاده می کنند که این شامل توریست ها هم می شود.همه ساله از جزایر هزاران توریست دیدن می کنند.امروزه این مکان با توجه به اقلیم آب و هوائی مناسب و هم چنین خانه های چوبی خود که متعلق به قرن 19 می باشد به عنوان مرکزی مناسب برای گذراندن تعطیلات در روزهای گرم تابستان در تور استانبول تابستان 94 مبدل شده است.

 

جزایر دریای مرمره

 

جزایر دریای مرمره

 

جزایر دریای مرمره

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جزایر دریای مرمره استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل در نیمه اروپایی استانبول قرار گرفته و به تنگه بسفر مشرف است . اتاق های مجلل هتل ، چشم انداز تماشایی به باغ و تنگه بسفر داشته و به سبک و هنر ترکی طراحی شده اند . از ویژگی اتاق ها میتوان به پنجره های بزرگ ، محل نشیمن جداگانه ، پرده های ضخیم و حمام مرمری اشاره کرد . این هتل دارای 15 سوئیت ، 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق executive و 431 اتاق استاندارد می باشد . اقامت در این هتل به مسافران تور استانبول 94 پیشنهاد می شود .

 هتل هیلتون استانبول

در این هتل انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها سرو می شود . همزمان با صرف عصرانه اجرای زنده پیانو در لابی هتل نیز صورت می گیرد .شما گردشگران تور استانبول 94 می توانید اقامت خوبی را در این هتل داشته باشید .

هتل هیلتون استانبول

یکی از امکانات این هتل مرکز 24 ساعته سلامتی هتل می باشد که شامل کلاس های اروبیک ، تنیس و اسکواش می باشد . امکانات دیگر شامل : سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، صندوق امانات ، فضای سبز ، خشکشویی و اتوشویی ، زمین تنیس ، سالن فیتنس ، سان آرایشی ، استخر کودکان ، استخر روباز ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، سالن کنفرانس ، رستوران . این هتل همچنین دارای حمام ترکی می باشد که با کاشی های سفید وآبی تزئین شده که 2 اتاق سونا ، 2 اتاق بخار و ماساژ درمانی نیز در آن قرار دارد .

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

دسترسی این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 دقیقه می باشد و مسافران تور استانبول 94می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل یک هتل نوساز می باشد که در مرکز شهر واقع شده است . در معماری این هتل بیشتر از سبک عثمانی استفاده شده است استفاده از خوردنی‌های بومی و تازه ، میوه‌ ها و آب‌میوه‌های طبیعی در شهرت صبحانه‌ این هتل نقش اساسی داشته‌ است . اتاق‌های هتل با نام های همسران سلاطین عثمانی نام گذاری شده اند .اقامت در این هتل را به مسافران تور استانبول 94پیشنهاد می کنیم .

هتل سلطانیه استانبول

 هتل سلطانیه استانبول

امکانات اتاق ها : تلویزیون ماهواره‌ای ، تهویه‌ی مطبوع ، سشوار، خط تلفن ، گاوصندوق ، اتو و گرمایش مرکزی می باشند . از دیگر امکانات این هتل می توان به : سالن کنفرانس ، سالن ورزش ، اینترنت پرسرعت ، پارکینگ رایگان ، سوییت ، سرو غذا در اتاق ، کرایه دوچرخه ، امکانات برای معلولین ،استخر و غیره می باشد .

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی و خدمات تور ها نیز می باشد و مسافران محترم تور استانبول 94 می توانند در صورت اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطانیه استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 هتل لیماک اورآسیا استانبول

این هتل یکی از لوکس ترین هتل های استانبول می باشد که از امکانات خوبی برخوردار بوده و دارای 136 اتاق است . خدمه این هتل با خدمات عالی خود در طول شبانه روز آماده پذیرایی از مسافران این هتل می باشند .

هتل لیماک اورآسیا استانبول

از امکانات این هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از کودکان . اتاق جلسه ، اتومبیل کرایه ، سونا ، استخر ، جکوزی ، پارک کودکان ، کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت ، گشت درون و برون شهری ، ترانسفر رایگان ، گیم نت ، زمین تنیس و بیلیارد اشاره کرد .گردشگران محترم تور استانبول 94 می توانند به هنگام صرف چای از باغ زیبای این هتل لذت ببرند .

هتل لیماک اورآسیا استانبول

 

هتل لیماک اورآسیا استانبول

مسافران تور استانبول 94 در صورت اقامت در این هتل می توانند اوقات خوبی را در آنجا سپری کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیماک اورآسیا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 هتل کلال آگاکوناگی استانبول

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

این هتل که در منطقه شهرزاده باشی واقع شده است دارای موقعیت بسیار خوبی از نظر جغرافیایی می باشد و دسترسی راحتی به اماکن دیدنی و تجاری استانبول دارد . همچنین این هتل به ایستگاه مترو نیز بسیار نزدیک است . دسترسی این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر است و از این نظر برای مسافران تور استانبول 94 امکان راحتی را فراهم می کند .

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

 

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

هتل کلال آگاکوناگی یکی از مجلل ترین و زیباترین هتل های 5 ستاره استانبول است که دارای 87 اتاق و سوئیت می باشد . از جمله امکانات این هتل می توان به : استخر ، آرایشگاه ، حمام ترکی ، صرافی ، رستوران ، کافی شاپ ، سالن بدنسازی ، اینترنت پرسرعت و ... اشاره کرد . گردشگرانتور استانبول 94 می توانند اقامت خوبی در این هتل داشته باشند .

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

 هتل کلال آگاکوناگی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کلال آگاکوناگی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 استادیوم المپیک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک واقع در استانبول باعث لذت بردن و آشنایی شما را با مکانهای تاریخی استانبول ، ترکیه و آثار باقی مانده از عثمانیان در منطقه امپراطوری عثمانی و دنیا را با بیشتر از 120 نوع مینیاتور در اندازه های 1.5m و بصورت موزه در فضای باز با هزینه اندک فراهم کرده. این پارک در سال 2002 افتتاح شد در منطقه ای که اکثر بناها قدیمی وجود دارند . با گشتن در این پارک واقع در ترکیه از آثار استانبول مثل شهرهای زیرزمینی و صخره های گوءرمه و کاپادوکیا و اوچ حیصار نئوشهیر ، قصر هیدیو استانبول ، قصر توپ قاپی ، مسجد سلطان احمد ،موزه و سورهای شهر بورسای ترکیه ، مسجد خلیل الرحمان و بالیک لی گول شانلی اورفا ، ایاصوفیه ، مسجد کلیسای کاریه ، استادیوم المپیک ، برج گالاتا ،برج و جزیره دختر و پل بسفر که قادر خواهید بود روی آنها قدم بزنید تا آثار تاریخی از ترکیه مثل معبد آرتمیس ، کاپادوکیا ، کوه نمرود، خانه های تاریخی ماردین و کتابخانه تاریخی افس و سوملا ترابزون توربه مقدس حضرت مولانا ، محل تبدیل آتش به گلستان یا بالیکلی گول شانلی اورفا ، خانه حضرت مریم ، غار اصحاب کهف مرسین ازمیر آسپندوس آنتالیا ، آنیت کبیر آنکارا ، قدس شریف ، مدرسه دومناره ارضروم ، کلیساهای مقدس مسیحیان ، سورها و پل دیاربکر، نماد شهدای گلی بلو چاناق قلعه ، مسجد سلیمیه ادیرنه ، اوزون کورپو بزرگترین پل جهان در نوع خود ادیرنه، زئوگمای قاضی آنتپ و آنتالیا و نیز آثاری از مقدونیه و بسیاری از آثار تاریخی دیگر از دنیا دیدن کنید. دیدن این مکان زیبا به گردشگران تور استانبول 94 پیشنهاد می شود .

 

  استادیوم المپیک مینیاتورک استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: استادیوم المپیک مینیاتورک استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مسجد سلطان احمد استانبول

 

سلطان احمد همیشه  دوست داشت مسجدی بنا کند که با مسجد "ایاصوفیه" رقابت داشته باشد وتقریباً همه میگویند که او در این کار موفق شده است. این مسجد یکی دیگر از دیدنی های توریستی شهر استانبول میباشد. اگر مایلید که در تور استانبول 94 از این مکان مذهبی دیدن کنید، بخاطر داشته باشید که لباس پوشیده بپوشید. خانم ها حتما روسری بر سرشان کنند که در این محل رسوم است. مسجد آبی در محله سلطان احمد بنا شده است. این مسجد در همه روزها از ساعت 9 تا 17برای بازدید گردشگران تور استانبول 94 باز است که ورودی این بنای تاریخی نیز رایگان میباشد، ولی در ساعات اقامه نماز به خصوص جمعه ها،اجازه بازدید داده نمیشود.

 مسجد سلطان احمد استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلطان احمد استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول از زیباترین مکانهای تنگه خلیج برای ساختن کاخ و قصر سلاطین و دولت مردان اختصاص یافته بود . این کاخ در سال 1871 به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شد . سقف و بخش میانی آن از چوب و دیوارهای آن از سنگ مرمر پوشیده شده و اتاقها با قالیهای نفیس مفروش شده است .

کاخ چراغان استانبول

 

کاخ چراغان استانبول
این اثر که سالیان درازی بصورت خرابه مانده بود با انجام تعمیرات کلی و اضافه نمودن بعضی تاسیسات اکنون به یک هتل 5ستاره بسیار زیبا تبدیل شده است . کاخ چراغان در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول قرار دارد . دیدن این مکان زیبا به گردشگران تور استانبول 94 پیشنهاد می شود .

کاخ چراغان استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ چراغان استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 پارک آبی مارینه استانبول

پارک آبی مارینه استانبول در منطقه بیوک چکمه قرار گرفته. این منطقه که جزو مناطق نوساز استانبول می باشد در بخش اروپایی استانبول واقع شده و با مرکز شهر حدود یک ساعت فاصله دارد . در این پارک علاوه بر استخر بزرگ و سرسره های آبی متعدد ، استخر کودکان و  رستوران جهت صرف غذا نیز قرار دارد .

پارک آبی مارینه استانبول

گردشگران تور استانبول 94 می توانند اوقات خوشی را در این پارک آبی زیبا سپری کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی مارینه استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 کاخ بیلربی استانبول

این کاخ که در قسمت آسیایی تنگه بسفر واقع شده است ، عمارتیست زیبا که با گل های مگنولیا پوشیده شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است .

کاخ بیلربی استانبول

قدمت این کاخ به قرن نوزدهم میلادی بر می گردد . این بنای زیبا که به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شده است در تابستان جهت پذیرایی از مهمانان خارجی و مقامات عالی رتبه از آن استفاده می شده . دکوراسیون داخلی این کاخ با نقش های شرقی و ترک همراه با تزئینات به سبک مغرب زمین تزیین شده است ، داخل این کاخ کوچک با لوسترهایی بی نظیر ، چینی های مخصوص و گلدان های سرامیکی تزئین شده و همچنین با فرشهایی گرانبهایی پوشیده شده است .

کاخ بیلربی استانبول

گردشگران تور استانبول 94 می توانند اوقات خوشی را در کنار این کاخ باشکوه سپری کرده و ازاین بنای تاریخی و زیبا لذت ببرند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ بیلربی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل سلطان هان استانبول از جمله هتل های پنج ستاره استانبول به شمار می رود این هتل از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار می باشد از این رو آن را از دیگر هتل های استانبول متمایز کرده است هتل سلطان هان استانبول در مجاورت مسجد آبی قرار دارد و نزدیک به بازار بزرگ خطوط تراموا می باشد این هتل شامل 40 اتاق می باشد که تمامی اتاق های هتل بسیار راحت و تمیز است و دارای شیشه های دوجداره می باشد که از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری می کنند و سبب می گردد مسافران تور استانبول آرامشی خاص را در این هتل تجربه نمایند

از امکانات این هتل تور استانبول 94  می توان به سونا ، لابی ، پارک کودکان ، جکوزی ، کافی شاپ ، آژانس خدمات مسافرتی ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی ، اینترنت در لابی ، فضای سبز ، پارکینگ سرپوشیده ، اینترنت در واحد ، گشت درون شهری و برون شهری برای میهمانان تور استانبول ، نمازخانه ، تاکسی سرویس ، لاندری ، سالن ورزشي ، صندوق امانات اختصاصي ، كافي نت فروشگاه و غرفه ، ترانسفر رايگان فرودگاه ، گیم نت ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، زمین تنیس بیلیارد اشاره کرد

هتل سلطان هان استانبول

 هتل سلطان هان استانبول

هتل سلطان هان استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطان هان استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل فرونیا استانبول دارای اتاقهایی با امکانات مجهز و مدرن است امکانات این هتل تور استانبول از قبیل تلویزیون رنگی،سیستم تهویه هوا،اینترنت،گاو صندوق ، یخچال و رستوران است رستوران هتل فرونیا استانبول انواع غذاهای سنتی و مدرن اروپایی را با کیفیت بسیار عالی به میهمانان تور استانبول 94 ارائه میدهد.

هتل فرونیا استانبول

هتل فرونیا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل فرونیا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

این هتل 4 ستاره دارای 129 اتاق است هتل دارای استخر روباز،سونا و صرافی است مسافران تور استانبول 94 میتوانند برنامه گردشی خود را از هتل بخواهند.

هتل کلاس استانبول

هتل کلاس استانبول

هتل کلاس استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کلاس استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

این هتل 4 ستاره در منطقه بیک اوغلو در خیابان استقلال و میدان تقسیم قرار گرفته است.اتاق های هتل مجهز اینترنت وای فای رایگان،سیستم تهویه مطبوع ،تلویزیون،میز کار و یخچال کوچک است اتاقها به سبک عثمانی تزیین شده و پنجره های بزرگی با پرده های نور گیر دارد. رستوران هتل انواع غذاهای سنتی ترکیه ای با موسیقی زنده از میهمانان تور استانبول 94 پذیرایی میکند.و دارای 64 اتاق بزرگ و شیک است.

هتل سانتا پرا استانبول

هتل سانتا پرا استانبول

هتل سانتا پرا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سانتا پرا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آلفا استانبول

هتل آلفا استانبول از جمله هتل های 3 ستاره استانبول به شمار می رود، در منطقه آکسارای واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد این هتل تور استانبول درنزدیکی منطقه تاریخی سلطان احمد، توپکاپی و مسجدآبی قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر می باشد.

هتل آلفا شامل 40 اتاق می باشد که همگی تمیز و راحت می باشند. تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل آلفا ویژگی های یک حمام خصوصی با سشوار را دارا هستند. این سوئیت ها ارائه یک اتاق نشیمن جداگانه و وان حمام را به میهمانان تور استانبول 94 ارائه می دهند.

همچنین هتل آلفا امکانات مختلفی نظیر تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، تلویزیون ، مینی باردراتاقها ، فکس/فتوکپی ، خشکشویی ، سرویس نظافت اتاق ، سرویس نظافت اتاق vip ، تبدیل ارز ، اسانسور  , گاو صندوق , تراس , بار , روزنامه می باشد و رستوران این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور استانبول 94 می باشد کافه سنتی هتل آلفا نیز مکان بسیار مناسبی برای استراحت و صرف یک فنجان قهوه می باشد

موقعیت هتل:Cerrah Pasa Cad. No 24, Fatih, Aksaray, Turkey



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلفا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین پارک های استانبول به شمار می رود این یک پارک تاریخی است که در منطقه امینونو استانبول، در نزدیکی کاخ تاپکاپی قرار دارد. این پارک در ابتدا بخشی از باغ کاخ تاپکاپی بود و در سال 1912 توسط شهرداری به عنوان پارک در نظر گرفته شد و نخستین مجسمه آتاتورک در سال 1926 در این پارک قرار داده شد. این پارک از مناطق گردشی تور استانبول به شمار می رود  این پارک همچنین در سال های اخیر به منظور افزایش فضای سبز مورد نوسازی قرار گرفت از این رو بخش هایی مانند باغ وحش و زمین های پیکنیک و ... را از پارک حذف کردند. پارک گلخانه استانبول زیبایی خیره کننده خود را مدیون درختانی 200 ساله می باشد که منظره ای تماشایی را در پارک ایجاد نموده اند. این پارک شامل یک موزه نیز می باشد که به موزه "تاریخ علم و تکنولوژی در اسلام"  معروف است و در قسمت غربی پارکواقع گردیده که در می 2008 توسط نخست وزیر وقت ترکیه گشایش یافت. گردشگران تور استانبول 94 می توانند لحظاتی به یاد ماندنی را در این پارک برای خود به خاطر بسپارند.

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک گلخانه استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

در تور استانبول 94 از این مسجد زیبا دیدن کنید.مسجد شاکرین از مساجد جدید و مدرن استانبول است که در سال 2005 در بخش آسیایی استانبول ساخته شد. این مسجد بنا به درخواست خانواده شاکرین که از بازماندگان خیری نیکار بودند در زمینی به مساحت 10000 متر مربع و با مساحت 3000 متر مربع احداث گردید.در تور استانبول تعطیلات خرداد 94 از بازدید این مسجدزیبا غافل نشوید. مسجد شاکرین دارای دو مناره به ارتفاع 35 متر است و سه سمت آن شیشه ای می باشد. طراحی این مسجد کاملا متفاوت از دیگر مساجد استانبول است و یکی از معماران آن بانویی از این کشور بود که کار طراحی داخلی این مسجد را انجام داد. مسافران تور استانبول می توانند با بازدید از این مسجد از طراحی و معماری متفاوت این مسجد لذت ببرند.

 

مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول 

مسجد شاکرین استانبول

 مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

 مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

 مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد شاکرین استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد