نوشته شده توسط : maryam

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. این هتل در ضلع شمالی بازار رضا و در فاصله ای کمتر از 150 متری از حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل کوثر مشهد به گونه ای است که با فرودگاه بین المللی این شهر 4 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل 3 ستاره کوثر مشهد برای رفاه حال مسافرین تور مشهد 95 امکانات متنوع و مناسبی را برای میهمانان خود فراهم کرده است که برخی از این امکانات رستوران با ظرفیت 140 نفر، انبار مواد غذایی، نانوای، لاندری، سیستم اعلان و اطفاء حریق و پارکینگ هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزات کاملی برای آسایش مسافرین تور لحظه آخری مشهد مجهز شده اند که برخی از این امکانات عبارتند از یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، تلفن، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. هتل کوثر مشهد اینترنت وایرلس نیز در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات تابستان 95 قرار خواهد داد.

آدرس هتل کوثر مشهد: مشهد مقدس، میدان بیت المقدس (فلکه آب) ضلع شمالی بازار رضا،  هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل کوثر مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا یک هتل سه ستاره در شهر مشهد مقدس می باشد که در چهار راه خسروی این شهر واقع شده است. آن دسته از مسافرین تور مشهد تعطیلات خرداد 95 که قصد اقامت در این هتل را دارند بهتر است بدانند موقعیت مکانی هتل آپادانا مشهد به گونه ای است که تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی، تا فرودگاه بین المللی این شهر 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه فاصله دارد. هتل آپادانا مشهد برای آسایش و رفاه حال مسافرین تور مشهد امکانات متنوعی از قبیل لابی، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، صندوق امانات، کافی نت و رستوران را گرد هم آورده تا نیاز های میهمانان تور مشهد تعطیلات بهار 95 را به خوبی جوابگو باشد. همچنین برای اتاق های این هتل 3 ستاره نیز تجهیزاتی مستقل نظیر یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را فراهم شده است.هتل آپادانا مشهد برای کاربرانی که نیاز به اینترنت دارند این خدمت را نیز در اختیار آنها قرار می دهد.

آدرس هتل آپادانا مشهد : مشهد، خيابان اندرزگو، نبش چهار راه خسروی، هتل آپادانا

هتل آپادانا مشهد

 

 

هتل نور مشهد

هتل سه ستاره نور در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد برای تشرف به حرم نیاز به استفاده از اتومبیل ندارند و فاصله 455 متر تا حرم را می توانند در زمانی کمتر از 5 دقیقه طی کنند. این هتل با امکاناتی نظیر لابی، لاندری، تاکسی سرویس، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران با ظرفیت 400 نفر و پارکینگ پذیرای مسافرین تور مشهد تیر 95 می باشد. اتاق هایی که هتل نور در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می دهد تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی می باشند. اینترنت رایگان در فضای لابی و اتاق های هتل نور در اختیار میهمانان تور مشهد تابستان 95 قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، حاشیه خیابان شهیداندرزگو، جنب ورودی باب جواد

هتل نور مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

آبشار کاخک گناباد مشهد از مراکز تفریحی خراسان در 25 کيلومتري جنوب گناباد و در نزديکي شهر کاخک واقع است و در سال هاي اخير به شکل نيمه مصنوعي در آمده است. شهر کاخک با داشتن نقاط ییلاقی و خوش آب و هوا و مناظر زیبایی از جمله پارک و آبشار زائران و مسافران تور مشهد را به طرف خود می کشد. در کنار آبشار کاخک بقاياي معماري آسياب هايي قديمي به چشم مي آيد که جهت تهيه آرد مورد استفاده مي شده است.در تور مشهد بهار 95 این آبشار را از دست ندهید. آبشار کاخک در کنار بقایای آسیاب ها تنها منبع اصلی انرژی چرخش پره کنار مخزن استوانه ای شکل سنگی به نام «تنوره»است. آب پس از ریزش از بالای «تنوره»به شدت از محفظه ای باریک خارج شده و به بیرون فوران می کند که در نتیجه «چرخ پره»را به گردش در آورده و از این چرخ از طریق محوری عمودی به سنگ زیرین آسیاب منتقل می شود. آب خنک آبشار کاخک پس از گذشتن از درون يک پارک تفريحي در ميان بلوار اصلي شهر کاخک جريان مي يابد.در تور مشهد تعطیلات خرداد 95 از این آبشار دیدن کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آبشار کاخک گناباد مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل مدینه الرضا مشهد

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

 

هتل قصر طلایی مشهد

تور مشهد هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی از هتل های 5 ستاره مشهد مقدس می باشد که متشکل از 20 طبقه و 600 واحد می باشد. این هتل بین المللی 60 هزار مترمربع وسعت دارد و دارای 20 اتاق سینگل , 60 اتاق پرنسس روم , 100 سوئیت و 400 اتاق دبل می باشد.

تور مشهد هتل قصر طلایی

 

 

از امکانات هتل قصر طلایی مشهد می توان به رستوران های بین المللی با انواع غذاهای لذیذ سنتی و دریایی , استخر , سونا , سالن بدنسازی , اتاق بازی برای کودکان و... اشاره کرد که مسافران عزیز تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور مشهد هتل قصر طلایی

در این هتل برای فرزندان دلبند زائران محوطه ای در نظر گرفته شده است که دارای مربیان باتجربه ای می باشد تا ازفرزندان شما مراقبت کنند تا شما با خیالی اسوده به حرم و یا خرید بروید. برای مسافران تور مشهد این هتل می تواند محل مناسبی برای اقامت باشد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر زیارتی می باشد که در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا واقع شده است. این هتل 33 هزار مترمربع وسعت دارد و متشکل از 162 اتاق معمولی , اتاق دوبلکس و سوئیت می باشد.

تور مشهد هتل پردیسان

لازم به ذکر است که برند هتل پردیسان مشهد یعنی نام و لوگوی آن در کشور سوئیس به ثبت جهانی رسیده است. از امکانات هتل می توان به مجموعه رستوران های مدرن آن , استخر , سونا , سالن بدنسازی , سالن بیلیارد و تنیس , سالن ماساژ و... اشاره کرد.

تور مشهد هتل پردیسان

رستوران های این هتل عبارتند از رستوران ارکیده , فست فود رز , رستوران ضیافت , رستوران میخک , ر ستوران کلبه سنتی که با لذیذترین غذاها آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز تور مشهد می باشد.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل نیز می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی آن و 20% تخفیف برای استفاده از سالن تنیس و بیلیارد آن اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل پردیسان مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بند گلستان مشهد

از جمله آثار تاریخی مشهد، سدی قدیمی معروف به بندگلستان است که در 12 کیلومتری غرب مشهد و در حدود 4 کیلومتری طرقبه واقع شده است. این بند از آثار دوران تیموری می باشد. از امکانات موجود در بند گلستان می توان به رستوران، قهوه خانه و مجموعه قایقرانی اشاره کرد.در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. بند یا سد گلستان نیز از جاذبه های دیدنی استان خراسان رضوی  و شهر مشهد است که در فاصله ی 6 کیلومتری مشهد و در پایین دست منطقه توریستی طرقبه و شاندیز، آبهای جاری دره های بالادست را پشت خود جمع کرده و منظره ای زیبا و دیدنی به وجود آورده که بسیاری از علاقمندان به طبیعت و تفریح قایق سواری را به سوی خود میکشاند.مسافران تور مشهد در این مکان زیبا میتوانند خاطرات خوشی را سپری کنند. این سد آجری بوده و تاریخ آن به زمان تیموری برمیگردد و اهمیت مهندسی آب را در زمانهای قبل  یادآور مینماید. روستای تاریخی گلستان هم که سد مذکور را  به نام همین روستا نام گذاری کرده اند، از لحاظ موقعیت امام زادگان یاسر و ناصر که روایت است، جسد آنها سوزانده شده دارای اهمیت مذهبی خاصی است.در تور مشهد میتوانید لحظات خوشی را سپری کنید.

بند گلستان مشهد

روستای کنگ مشهد

روستای کنگ در دامنه کوه های بینالود و در ۲۸ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد، کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهد به شمار می رود و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی مناسب است.در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید.  

این روستا به دلیل استقرار سکونت گاه های آن بر روی کوهپایه با عنوان روستایی پلکانی و ماسوله ی خراسان شناخته شده که این موضوع نقش بسزایی در جذب توریسم خارجی داشته است. کنگ به دلیل چشم اندازهای کوهستانی زیبا و وجود چشمه ها و درختان گوناگون بر دامنه کوهپایه های آن، بسیار مورد علاقه کوهنوردان است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان لذت ببرند.  معماری روستای کنگ شباهت بسیاری به معماری ماسوله دارد و تقریباً بام هر خانه به عنوان حیات منزل بالاتر محسوب می شود. شیوه استقرار خانه ها با توجه به اقلیم، جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که صرفه جویی در مصرف انرژی را در پی دارد.گردشگران تور مشهد میتوانند خاطرات خوشی را در این مکان برای خوئ فراهم کنند.

کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم می باشد. کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و نوزیدن بادهای خشک از آب و هوای معتدل برخوردار است. میانگین هوای منطقه روزانه 3-4 درجه سانتی‌گراد خنک تر از هوای مشهد است. این روستا در ارتفاع 1800 متری از سطح دریا قرار گرفته است. در تور مشهد میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید.

روستای کنگ مشهد

روستای کنگ مشهد

برج رادکان مشهد

برج رادکان یکی از دیدنی های مشهد است که توسط ریاضی دان، ستاره شناس و دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین توسی ساخته شده است. این برج که تصور می‌شد آرامگاه یکی از ایلخانیان است تنها برجی است که توانایی تعیین چهار فصل، سال کبیسه و آغاز نوروز را دارد. برج رادکان دارای ویژگی هایی است که باعث افتخار ایرانیان بوده و تاکنون علی رغم پژوهش‌های صورت گرفته تنها بخشی از هویت نجومی برج آشکار شده است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا استفاده کنید.

تزئینات بنا شامل: آجرکاری و کاشی کاری است و بر حاشیه گنبد و در قسمت بالایی ستون ها کتبیه ای زیبا با خط کوفی وجود دارد. این بنا دو ورودی رو به روی هم در قاعده ۱۲ ضلعی و ۱۲ دریچه زیر گنبد مخروطی دارد. اخیرا طی تحقیقاتی که در مورد این برج انجام شده مشخص شده که این برج کاربرد نجومی داشته است.در تور مشهد میتوانید بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید.

برج رادکان مشهد

 مطالب مرتبط:

برج رادکان مشهد

 

بند گلستان مشهد

روستای کنگ مشهد

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

گنبد هارونیه مشهد

تنها ثر بر جای مانده از توس قدیم بنای آجری است معروف به گنبد هارونیه که در دهه های اخیر به همت انجمن آثار ملی و میراث فرهنگی خراسان مرمت و باز سازی شده است مردم این بنا را زندان هارونیه می نامند و در متون وسفر نامه ها از آن مسجد توس آرامگاه و خانقاه غزالی نام برده شده است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایید. هارونیه كه احتماﻷ مدرسه یا خانقاهی مربوط به سدﺓ هشتم می‌باشد سنگ یادبودی بنام محمد غزالی در وسط محوطه كارگذاشته شده است. چون آرامگاه « مام محمد غزالی » در توس می باشد و محل آن دقیقاً روشن نیست ، در مجاورت این بنا به یادبود این دانشمند ، سنگ مزاری نصب شده است. مسافران عزیزی که در هتل های مشهداقامت دارند میتوانند با رفتن به این مکان زیبا خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند.

این ساختمان زیر زمینی دارد كه عقیده عمومی مردم این است كه به عنوان زندان از آن استفاده می شده است. تحقیقات اخیر نشان داده که هارونیه صرفا آرامگاه یا خانقاهی است گه در سده های هفتم یا هشتم هجری هم پهلو با یک بنای مذهبی دیگر و بر روی خرابه های ابنیه کهن ساخته شده است این بنا مشتمل بر یک فضای وسیع مربع گنبد دار به ارتفاع حدود25 متر و وسعت 12*12 متر است در انتهای بنا سه حجره با اتاقک با تزئیناتی شامل گچبری قرار دارند تزدینات خارجی آن منحصر به قابهای عمودی وستون نماهای طرفین ورودی می باشد. مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند.

گنبد هارونیه مشهد

گنبد هارونیه مشهد

 

بوستان بسیج مشهد

این مکان تفریحی در شمال‌شرقی مشهد و در حاشیه صد متری کمربندی فجر، بین پل فجر و تقاطع گلشهر با وسعت 16 هکتار به صورت محصور واقع شده و در سال 1378ش تاسیس گردیده است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایید. از امکانات عمومی و رفاهی این بوستان می‌توان به زمین بازی برای کودکان، کتابخانه مسجد، بوفه اغذیه سبک و فروشگاه اشاره نمود. آبنمای میان این بوستان و درختان اقاقیا، افرا، زیتون، کاج و سرو و درختچه‌های تزيینی به طراوت آن افزوده است.

مسافران و گردشگرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند از این بوستان زیبا دیدن فرمایند. 

بوستان بسیج مشهد

بوستان بسیج مشهد 

مطالب مرتبط:

گنبد هارونیه مشهد

 

بوستان بسیج مشهد

تور مشهد بهار 95

تور مشهد فروردین 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق مشهد قرار گرفته است و مساحتی به اندازه سی و سه هزار متر مربع دارد.هتل درای صدو شصت و دو اتاق ،دوبلکس و سوئیت است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل سالن آنفی تئاتر،اتاق جلسه و کنفرانس،محل نگهداری و سرگپرمی کودکان،سالن بدنسازی و بیلیارد،استخر،سونا و سالن بدنسازی است.با اقامت در هتل های مشهد میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید.

هتل پارس مشهد

این هتل پنج ستاره که شامل دو فاز است در سال هشتاد و هشت به پایان رسید هتل پارس مشهد در اطراف بلوار وکیل آباد که بلوار اصلی مشهد است ساخته شده است این هتل مساحتی به اندازه ی پنجاه هزار متر مربع دارد هتل شامل رستوران،چایخانه،تالار،پارک بازی برای کودکان و دریاچه مصنوعی است . مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند.

عکسها و تصاویر هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

 مطالب مرتبط:

تور مشهد فروردین 95

تور مشهد بهار 95

هتل پارس مشهد

هتل پردیسان مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد نوروز 95 است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد عید 95 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد زمستان 94 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد عید 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد تعطیلات عید 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد زمستان 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتلهای مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد نوروز 95 است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران کوهسر مشهد

 مجتمع کوهسر که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده و مسافران تور مشهد باشد .در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا  مشهود است .

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهسر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد.امید است که بتوان با ساخت  مجتمع کوهسر گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد . مسافران تور مشهد میتوانند با رفتن به این رستوران زیبااز غذا های خوشمزه و با کیفیت استفاده نمایند.

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری مشهد

 

رستوران کوهسر مشهد

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کوهسر مشهد,رستوران های مشهد,بهترین رستوران مشهد,ارزان ترین رستوران مشهد, رستوران خوب مشهد, رستوران مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری مشهد

فریزی مشهد

در دامنه رشته كوه عظیم بینالود و در میان كوههای سربه فلك كشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می كند. این مکان در 75 كیلومتری جنوب غربی تور مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شكوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت كوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهك خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند.

فریزی مشهد

فریزی مشهد

مصلی طرق مشهد

مصلی طرق که اکنون به ایوان طرق شهرت دارد در سال 837 هجری قمری در فاصله یک فرسخی جنوب شرق مشهد ساخته شده است و کاربری آن برگزاری نماز در اعیاد متبرکه بوده است. این بنا که در دوره تیموری کاربری مذهبی داشته است و بعنوان مصلی مورد استفاده قرار می گرفته است در حال حاضر در حاشیه غربی روستای طرق قرار گرفته است.مسافران تور مشهدمیتوانند از این مکان تاریخی دیدن فرمایند. این بنا از آجر ساخته شده است و مشتمل بر یک ایوان بلند و دو طاق نما در طرفین ایوان و یک فضای چهار طاقی یا چهار ایوانی در انتهای ایوان می باشد. در گذشته این بنا علاوه بر کاربری مذهبی بعنوان یک سازه معماری زیبا هم گویا مطرح بوده است. در مجموع مشخص است بنای با شکوه و زیبایی بوده است برای مسافران تور مشهد. با توجه به شواهد باستان شناسی که به دنبال پیگردی هایی در مجاورت این بنا مشاهده شده است تقریبا مشخص شده است که مصلی طرق بر روی خرابه های یک بنای آجری دیگر استقرار دارد که ماهیت سازه های آن معماری مشخص نیست ولی مسلما کاوش های باستان شناسی یا پیگردی ها در آینده آگاهی های بیشتری از آن بنای مدفون در زیر مصلی طرق را روشن خواهد کرد.گردشگران تور مشهد لحظات خوبی را در این مکان سپری خواهند کرد. 

مصلی طرق مشهد

 مطالب مرتبط:

تور مشهد 95

تور مشهد لحظه آخری

مصلی طرق مشهد

فریزی مشهد

تور مشهد اسفند 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد در تور مشهد لحظه آخری مربوط به دوره تیموریان می باشد که در مجاورت حرم امام رضا (ع) واقع شده است . این مدرسه منسوب به پریزاد ندیمه گوهرشاد بوده و در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شده است . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

مدرسه پریزاد مشهد

این مدرسه دارای 4 ایوان است و شامل غرفه ها و حجره هایی می باشد که با نقوش اسلیمی و آجر کاری تزیین شده اند . این مدرسه یکی از اماکن دیدنی و تاریخی مشهد به حساب می آید که نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد زمستان 94 را به خود جلب کرده است و علاقه مندان به دیدن اماکن تاریخی می توانند پس از زیارت به این مدرسه تاریخی هم سری بزنند .


مدرسه دودر مشهد

بازدید از این مدرسه در تور مشهد نوروز 95 برای گردشگران امکان پذیر است. این مدرسه در قرن نهم هجری قمری در کنار حرم اما رضا (ع) و مقابل مدرسه پریزاد ساخته شده است . این مدرسه یکی از اصیل ترین مدارس دوره تیموری می باشد که دارای چهار ایوان می باشد و شامل غرفه ها و حجره هایی در دو طبقه می باشد و شامل دو گنبد فیروزه ای است . گردشگران تور مشهد لحظه آخری می توانند از این مکان تاریخی دیدن نمایند.

مدرسه دودر مشهد

گردشگران تور مشهد زمستان 94 می توانند از این مکان تاریخی بازدید نمایند. اين اثر تاريخى توسط امير يوسف خواجه بهادر ملقب به غياث الدين که يكى از فرماندهان دوره تيمورى بوده در دوران سلطنت ميرزا شاهرخ ساخته شده است ، این بنا مدتى به نام يوسف خواجه و سپس به دودر ، به علت وجود دو ورودى در شرق و غرب مدرسه شهرت پیدا کرد . بازدید کنندگان تور مشهد نوروز 95 حتما از دیدن این مکان لذت خواهند برد. همچنین این مدرسه در دوره صفویه مرمت شده است .

در سال های اخیر این بنا نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد نوروز 95 را به خود جلب کرده است .
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدارس قدیمی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا در تور مشهد لحظه آخری در کنار بازارهای مهم و بارگاه ثامن الحجج قرار گرفته. زیبایی این هتل با به کار گیری دکوراسیون و مبلمان زیبا و مدرن دوچندان شده است. هتل پارمیدا تور مشهد 94 دارای لابی ای با محیطی آرام و دل نشین است و آکواریومی که داخل این هتل است به آرامش و زیبایی آن افزوده است. هتل پارمیدا در تور مشهد زمستان 94 دارای اتاق های فوق العاده زیبا به صورت دوبلکس و سوبلکس می باشد. کافی شاپ این هتل منحصر به فرد با انواع دسرهای لذیذ و نوشیدنی های سرد و گرم دلپذیر آماده خدمت گذاری به مسافران عزیز است. از امکانات هتل پارمیدا در تور مشهد نوروز 95 می توان به این موارد اشاره کرد: اینترنت وایرلس , پارکینگ اختصاصی , استخر , سونا و جکوزی و...

آدرس: خیابان امام رضا , امام رضا بیست و چهارم


 

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد


این هتل از 96 اتاق لوکس یک و دو تخته تشکیل شده است. کودکان زیر 5 سالی که از سرویس استفاده نمی کنند اقامتشان رایگان می باشد. هتل هلیا در تور مشهد لحظه آخری تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل دو رستوران بزرگ و یک کافی شاپ را دارا می باشد. علاوه بر این هتل هلیا در تور مشهد نوروز 95 مجهز به اینترنت وایرلس در لابی هتل می باشد. هتل هلیا مشهد دارای دو پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده نیز می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , امام رضا هشتم
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مجموعه رستوران های هتل درویشی مشهد

 

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

 تور مشهد رستوران روف گاردن هتل درویشی

رستوران روف گاردن هتل درویشی تور مشهد لحظه آخری از رستوران های خوب این شهر می باشد. این رستوران در قسمت فوقانی و طبقه بالای لابی هتل قرار دارد. این رستوران دارای فضایی بسیار زیبا و سرسبز است که مهمانان عزیز  تور مشهد 94 می توانند در آرامش و محیطی زیبا غذای خود را نوش جان کنند. در رستوران روف گاردن هتل درویشی انواع غذاهای فرنگی و آسیایی سرو می شود. غذاهای فرنگی آن به همراه سس های مخصوص سرو می شود که باعث لذیذتر شدن غذا می شود. به مسافران تور مشهد زمستان 94 که علاقه مند به غذاهای فرنگی با سس مخصوص هستند پیشنهاد می کنیم که حتما غذاهای فرنگی رستوران روف گاردن را امتحان کنند.

 

رستوران برکه هتل درویشی مشهد

تور مشهد رستوران برکه هتل درویشی

رستوران برکه هتل درویشی تور مشهد نوروز 95 رستورانی با فضایی بسیار دلباز ,  زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نیمکت هایی است که از داخل آن ها آب جاری شده و زیبایی این رستوران را دوچندان کرده است. در واقع رستوران برکه رستورانی سنتی مدرن است که با قلیان , میوه و نوشیدنی های سنتی و... آماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد. در انتهای رستوران روف گاردن راه پله ای وجود دارد که به دریاچه بسیار زیبا و دلنشین موج زیبا منتهی می شود. علاوه بر این آب و وهوای آن بسیار بی نظیر است و رستوران برکه هم در این محیط قرار گرفته است. مسافران تور مشهد 94 که علاقه مند به سپری کردن لحظات خود در محیطی آرام و زیبا و دنج هستند دیدن از این دریاچه را از دست ندهند.

 

رستوران مراکشی هتل درویشی مشهد

 تور مشهد رستوران مراکشی هتل درویشی

رستوران مراکشی هتل درویشی تور مشهد زمستان 94 در طبقه پایین و قسمت تحتانی هتل و در انتهای بازارچه هتل قرار گرفته است. غذاهای این رستوران بسیار تند هستند و برنج ها به صورت دم شده سرو می شوند. در رستوران مراکشی هتل درویشی تور مشهد نوروز 95 غذاها به صورت عجیبی طبخ و در ظروف بسیار خاصی سرو می شوند. مسافران تور مشهد که علاقه مند به غذاهای تند هستند حتما به رستوران مراکشی هتل درویشی تور مشهد لحظه آخری بروند. طبخ عجیب غذاها و سرو آن ها در ظروف خاص از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران است که باعث جلب توجه مهمانان و مسافران تور مشهد 94 می شود.

 

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

 تور مشهد رستوران آتریوم هتل درویشی

رستوران آتریوم هتل درویشی تور مشهد زمستان 94 دارای فضایی بزرگ , زیبا و دلنشین است که در انتهای لابی هتل قرار دارد. غذاهای این رستوران به صورت بوفه آزاد است و شما می توانید هر انچه را که دوست دارید خودتان بردارید و نوش جان کنید. رستوران آتریوم هتل درویشی که غذای آن به صورت بوفه آزاد است در بعضی از روزهای هفته آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. مسافران خوش خوراک تور مشهد نوروز 95 رستوران های خوب هتل درویشی مشهد را که در اینجا به معرفی آنها پرداختیم , از جمله رستوران آتریوم آن را از دست ندهید.

 

رستوران ارغوان هتل درویشی مشهد

 تور مشهد رستوران (صبحانه خوری) ارغوان هتل درویشی

رستوران ارغوان هتل درویشی تور مشهد لحظه آخری در واقع صبحانه خوری این هتل است که دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نمایی زیبا و دکوراسیونی مدرن می باشد. کف رستوران یا صبحانه خوری ارغوان هتل درویشی تور مشهد 94 با موکتی بنفش رنگ پوشیده شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است. مسافران تور مشهد که در هتل درویشی اقامت دارند هنگامی که می خواهند صبحانه خود را در صبحانه خوری ارغوان نوش جان کنند , می توانند طلوع آفتاب را هم مشاهده کنند چون دیوارهای این رستوران (صبحانه خوری) شیشه ای است و تقریبا تمام شهر از پشت دیوار شیشه ای قابل مشاهده است. به مسافران تور مشهد زمستان 94 پیشنهاد میکنیم که این محیط آرام و زیبا را برای میل کردن صبحانه خود از دست ندهند.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه رستوران های هتل درویشی مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل های 4 ستاره مشهد

هتل الماس مشهد

 هتل الماس مشهد

این هتل 4 ستاره در خیابان امام رضا و در مجاورت حرم مطهر با فاصله 5 دقیقه واقع شده است.هتل دارای صدو شصت اتاق متنوع و مجهز است با تمام امکانات رفاهی و فضایی زیبا و دلنشین.این هتل مشهد دارای امکانات دیگر از قبیل استخر،اسپا و ماساژ،صرافی،سالن زیبایی،رستوران،اتاق بازی مخصوص کودکان،کتابخانه ،فست فود و چشم انداز زیبا به حرم در طبقه ی هشتم نیز هست.برای کودکان سه تا شش سال نیم بها و بالای 6 کامل می باشد.مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند لحظات خوشی را سپری میکنند.

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

این هتل 4 ستاره از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم است.هتل در اواخر سال هشتاد و نه بنا شد .دارای امکاناتی از قبیل اینترنت،رستوران،نمازخانه،لابی،کافی شاپ،تلویزیون با ماهواره،یخچال و سوئیت است هتل جواد در خیابان امام رضا واقع شده است. با اقامت در این هتل مشهد میتوانید خاطرات خوشی را تجربه کنند.

 مطالب مرتبط:

هتل جواد مشهد

هتل الماس مشهد

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مراکز خرید مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

این مرکز خرید الماس شرق مشهد مجاور کمربندی مشهد قرار گزفته است و ترکیبی از معماری مدرن و سنتی را دارد گنبد الماس شکل آن قطری به اندازه پنجاه متر دارد.این مرکز خرید شامل شش طبقه با هزارو نود واحد است و در زمینی به مساحت بیش از 67 هزار متر مربع واقع شده است. مسافرانی که در هتل های مشهد میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایید. مرکز خرید الماس شرق غرفه های فروش موبایل و کامپیوتر،چینی و بلور و صوتی و تصویری دارد همچنین دارای آسانسور،پله برقی،شهربازی،شعب بانکی و پارکینگ طبقاتی نیز هست. مسافران هتل های مشهدمیتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایند.

مرکز خرید الماس شرق مشهد

 

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

این بازار بزرگ که از مهمترین مراکز خرید مشهد است در قسمت شرق میدان بیت المقدس قرار گرفته است این بازار همزمان با تخریب حرم مطهر و بازار بزرگ تاسیس گردید.مسافران هتل های مشهد میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایند. بازار رضا از این میدان شروع میشود و به میدان هفده شهریور می رسد.بازار شامل بیش از هزار واحد تجاری است که در دو طبقه است این بازار بزرگ دارای نمازخانه،آبخوری،انتظامات،سرویس های بهداشتی و تاسیسات است.به تعداد صد باب مغازه در طبقه ی اول و 120 مغازه در طبقه ی دوم است شما می توانید انواع سوغاتی ها از قبیل انواع عقیق،زعفران،عطریات،مهر و سجاده ،پوشاک و شیرینی جات تهیه کنید.مسافرانی که در هتل های مشهد میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایید.

 مطالب مرتبط:

بازار رضا مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان لبخند مشهد

هتل آپارتمان لبخند جز جدیدترین هتل آپارتمان های مشهد ازلحاظ ساختمانی می باشد از خصوصیات بارز آن این است که فاصله آن تا حرم رضوی فقط 500 متر می باشد . این ساختمان شامل 6 24 واحده می باشد که 1خوابه هستند . که در هتل برای مسافران تور مشهد از سرویس بهداشتی ایرانی و هم فرنگی استفاده شده است . این هتل دارای امکاناتی می باشد از جمله اتاقهای شیک ، وجود اینترنت در لابی و همچنین اینترنت اتاقها بصورت رایگان است ، آشپز خانه ، رستوران ، کافی شاپ و خدمات 24 ساعته خانه داری ، صندوق امانات الکترونیکی ، سیستم گرمایش و سرمایشی ، صبحانه رایگان بصورت بوفه در اختیار مسافران تور مشهد قرار میگیرد .

 

جزئیات تور مشهد برای هتل آپارتمان لبخند مشهد:

تخت تویین (مجزا) :در طبقه اول کلیه واحد های

تخت دبل : سایر طبقات

ظرفیت نفر اضافه: برای هر واحد هتل لبخند دو نفر میباشد (که در صورت درخواست میهمان تا سه نفر اضافه  نیز برای هر واحد قابل اجرا است .)

آدرس هتل: مشهد ,خیابان امام رضا 8 , کوچه ربیعی , هتل آپارتمان لبخند
فاصله تا مرکز شهر : 5 دقیقه
فاصله  تا فرودگاه : 35 دقیقه

 

 

هتل آپارتمان فضل مشهد

هتل آپارتمان فضل جز هتل های نزدیک به حرم مشهد است که از ویژگی های خوب آن این است که با حرم فقط 10 دقیق فاصله دارد . هتل آپارتمان فضل از بهترین هتل آپارتمان های شهر مشهد به حساب می آید .این هتل به مسافران تور مشهد که در این مکان اقامت کنند خدماتی شامل صبحانه بوفه ، نهار که شامل منوی انتخابی، سالاد و دسر می باشد و شام هم که منوی بسته، سالاد و سوپ است ارائه می کند . تعداد اتاق های آن 44 عدد است و همچنین دارای امکاناتی دیگر مانندیخچال ، تلویزیون ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ،رستوران که دارای 120 نفر ظرفیت و کافه سنتی می باشد. از دیگر امکانات عمومی آن که در اختیار مسافران تور مشهد قرار میگیرد اینترنت رایگان و شارژی ، پارکینگ ، لابی ، اینترنت در لابی ، سیستم اعلام حریق ، تاکسی سرویس ، روم سرویس ، 2 دستگاه آسانسور ، شارژ صبحانه ، صندوق امانات و همچنین کسانی که مایل به مشهد گردی باشند می توانند ون اختصاصی در اختیار داشته باشند.

جزئیات تور مشهد برای هتل آپارتمان فضل مشهد:

آدرس هتل آپارتمان فضل مشهد : مشهد , بین چهار راه و میدان شهدا , شیرازی ۲۴ ,هتل آپارتمان فضل
فاصله تا مرکز شهر: ۲۰ دقیقه
فاصله تا فرودگاه : ۳۰ دقیقه

 

 مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان فضل مشهد

 هتل آپارتمان لبخند مشهد

 تور مشهد پاییز 94

تور مشهد لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل بین المللی قصر مشهد

 تور مشهد هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر مشهد در قلب این شهر مقدس و در ز یباترین خیابان آن واقع شده است به طوری که تنها 800 متر تا حرم مطهر اما رضا (ع) فاصله دارد. این هتل متشکل از 219 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. در تور مشهدمیتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

تور مشهد هتل بین المللی قصر

از امکانات این هتل می توان به رستوران ها , فروشگاه ها , سالن ماساژ , آرایشگاه زنانه , اینترنت وایرلی , کافی نت , تاکسی سرویس شبانه روزی , تورهای زیارتی سیاحتی درون و برون شهری و... اشاره کرد که مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از آن ها استفاده کنند. از دیگر ویژگی های این هتل 5 ستاره بین المللی نزدیک بودن آن به مراکز خرید و مناطق دیدنی شهر مقدس مشهد است.

تور مشهد هتل بین المللی قصر

تور مشهد هتل بین المللی قصر

 مطالب مرتبط:

هتل بین المللی قصر مشهد

تور مشهد پاییز 94

تور مشهد آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل بین المللی قصر مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

دیدنی های مشهد

پارک ملی تندوره مشهد

پارک ملی تندوره در شمال شرقی ایران و نزدیک ترکمنستان در ۳۷ درجه و ۲۹ دقیقه تا ۳۷ درجه و ۳۳ دقیقه عرض جغرافیایی و ۵۸ درجه و ۳۳ دقیقه تا ۵۸ درجه و ۵۴ دقیقه طول جغرافیایی واقع گردیده‌است. براساس تقسیم بندی مجموعه تندوره در شمال استان خراسان رضوی در شهرستان درگز قرار دارد. این منطقه در حوزه آبریز هریرود و کشف‌رود و زیرحوزه رودخانه درونگر قرار گرفته‌است.در تور مشهد بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید. پارک ملی تندوره که زمانی تفرجگاه و محل تفریح مردم درگز و قوچان بود، از زیباترین و عمیق‌ترین دره‌های ژرف و پر شیب و تپه ماهورها بهره مند میباشد و از بهترین زیستگاهای جانوران وحشی به ویژه قوچ و میش اوریال می‌باشد که چنانچه صبح زود یا غروب در این منطقه باشید گله‌های کل و بز را می توانید بینید که در حال چرا میباشند. مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان تفریحی زیبا دیدن فرمایند. 

پارک ملی تندوره مشهد

 

موزه نان مشهد

نان سنتی یکی از مظاهر فرهنگ و هویت ما در زمینه تغذیه طی قرون مختلف است که در مقایسه با نان‌هایی وارداتی از میزان سلامت بالایی برخوردارند، بر همین اساس به منظور ترویج فرهنگ استفاده از نان‌های سنتی و آشنایی نسل جوان با تولید این‌گونه نان‌ها این موزه به همت بخش خصوصی ایجاد شده است.در تور مشهد میتوانید از این موزه دیدن فرمایید. در این موزه : مراحل تهیه آرد شامل بذرافشانی، گندم چینی، خرمن‌کوبی، ابزار تهیه نان شامل دستاس، آسیاب آبی، آسیاب بادی، انواع نان شامل سنگک، نان تنوری ساج و نان تنوری سفال هم‌چنین رقص اپر که یکی از آیین‌های خراسانی است و منطبق با باورهای زراعی مردم منطقه است به نمایش درآمده است. موزه نان مشهد با تکیه بر معماری سنتی با هدف فعالیت فرهنگی و سیاست تبلیغاتی شرکت ونیاز کارفرما مطرح شده است. در طراحی موزه اساس طراحی با معماری سنتی-ایرانی با استفاده از ساده ترین مصالح(آجر ایرانی، کاهگل، چوب و گچ) و هنر استاد کاران در خلق رسمی بندی و گره چینی ها و . . . مورد نظر قرار گرفته است. مسافران تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. با توجه به ابعاد سالن(20/5*27) متر فضای طولی 27 متر، تبدیل به چهار فضا گردیده که به ترتیب فضای ورودی موزه، فضای خاک، فضای آب، فضای آتش و قسمتی نیز جهت گالری عکس نان طراحی شده است. در فضای خاک اشاره ای به مراحل سه گانه کاشت، داشت، برداشت محصول گندم شده که در یک زمین کشاورزی باچند مانکن و تجهیزات کشاورزی با مقیاس کوچک و تصویری نیز به صورت پس زمینه زمین کشاورزی و منازل مسکونی روستایی را تا بینهایت نمایش میدهد. مسافران تور مشهد میتوانند در این مکان زیبا خاطات خوبی را تجربه کنند.

موزه نان مشهد

موزه نان مشهد

 مطالب مرتبط:

پارک ملی تندوره مشهد

 

موزه نان مشهد

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد در خیابان امام رضا و در سال 1388 افتتاح گردید. موقعیت مکانی هتل پارمیدا مشهد به گونه ای است که مسافرین تور مشهد برای رسیدن به حرم مطهر امام رضا (ع) باید فاصله ای 18 دقیقه ای را طی کنند، همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن نیز 20 دقیقه می باشد. هتل سه ستاره پارمیدا مشهد به امکانات لوکسی مجهز شده است، همچنین در لابی هتل بزرگترین آکواریوم هتلی ساخته شده است که فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای مسافرین تور لحظه آخری مشهد به ارمغان خواهد آورد. برخی از امکانات این هتل لوکس که برای آسایش و رفاه مسافرین تور مشهد پاییز 94 فراهم شده اند کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و دسرهای متنوع، صندوق امانات، آسانسور، خشکشویی، کافی نت و پارکینگ اختصاصی می باشند. هتل پارمیدا مشهد برای فراهم کردن اوقات خوش و به یاد ماندنی برای مسافرین تور مشهد ویژه محرم 94 امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی مانند استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی را در فضای هتل خود پیاده سازی کرده است. اینترنت وایرلس نیز در فضای لابی هتل در اختیار آن دسته از مسافرین تور مشهد تعطیلات آذر 94 که به آن نیاز دارند قرار خواهد گرفت که در صورت استفاده از آن باید هزینه اش پرداخت شود.

آدرس هتل پارمیدا مشهد: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 24 ، هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

 

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد 94 قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد ویژه محرم 94 قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین عزیز تور مشهد تعطیلات آذر 94 به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری مشهد

در تور لحظه آخری مشهد حتما از این رودخانه دیدن کنید.رودخانه بسیار زیبای پنج دره یکی ازمناطق زیبا و ییلاقی طرقبه را پدید آورده که از رشته کوه های بینالود و درامتداد آن از کوه زیبای فلسکه جاری می شود در طول مسیر از بین دره های پرپیچ و خم ارغوان عبور کرده و درابتدای باغات پنج دره ( پنجدر) به رود دیگری که از روستای کلاته آهن و در امتداد همان کوه جاری است، می پیوندد و سپس به رودخانه بار می رسد.رودخانه و دره پنج دره بسیار مورد استقبال مسافران تور مشهد قرار گرفته است. این رود پس از سیراب نمودن باغات اطراف به سمت بند گلستان جاری می شود.این رودخانه در طول مسیر خود دره ای زیبا، بکر و توریستی برای گردشگران تور مشهد پاییز 94 ایجاد کرده است که علاوه بر سرسبزی و سر زندگی، ییلاق مشهدی ها نیز به حساب آمده و بسیار از ساکنان شهر مشهد در این منطقه خوش آب و هوا ویلا دارند.مسیر پیاده روی این منطقه که برای مسافران تور مشهد بسیار دیدنی و دلنواز است، از منطقه رودخانه بار طرقبه آغاز می شود و به سمت سرچشمه رودخانه ادامه می یابد. نقطه تلاقی دو رودخانه کوچک و بزرگ، ابتدای منطقه پنج دره بوده و برای رسیدن به سرچشمه و استخر آن باید مسیر سمت راست را ادامه داد.

 

 

غار دره آل در مشهد در ۲۵ کیلومتری شمال شرق مشهد در مسیر راه کلات نادری واقع شده است که مکانی ست با دهانه بزرگ و دیدنی و دیوارهای مرتفع و بلند که چشمه ای در مجاورت آن قرار دارد. این غار در روستای آل از دیدنی های این روستاست و در ابتدای جاده دره آل پس از روستاهای اندروخ و کارده قرار دارد. دهانه غار بسیار کوچک میباشد و تا فاصله ۱۰ متری دهانه غار قابل دیدن نیست و علیرغم حضور مردم در در تور مشهد 94 در روزهای تعطیل ، در دره بین روستاهای کارده و آل ، غار از گزند رهگذران در امان مانده است. این غار قدمتی بسیار دارد  تا جایی که کوه نوردان در تور لحظه آخری مشهد اسکلت هایی از انسان اولیه و ابزار او را درون غار یافته اند. عرض غار بین یک تا ۳ متر و عمق آن ۱۰۰ متر میباشد و دهانه غار رو به صورت شکافی در میان سنگ بوده و پرتگاه هایی خطرناک دارد.دیدار از این غار در تور مشهد را فراموش نکنید.

 

 

چشمه سبز در مشهد از جاذبه های طبیعی مشهد در حدود 20 کیلومتری روستای بزرگ گلمکان مشهد و در راه مشهد به قوچان در یکی از بلندترین نقاط رشته کوه بینالود قرار دارد.رفتن به این چشمه در تور لحظه آخری مشهد سرشار از خاطره می باشد. این چشمه با طول و عرض بسیار زیاد و آب فراوان از قدیم زیبا و بحث انگیز بوده است. این چشمه که در اطراف به وسیله دیواره های کوهستانی احاطه شده است ‌دریاچه ای را تشکیل می دهد که یکی از چشمه های متعدد این محل به نام چشمه اشتها معروف است . اهمیت چشمه سبز برای مسافران تور مشهد آذر 94 در هوای مناسب و آب مطلوب آن است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای پنج ستاره معروف مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد یک هتل 5 ستاره در جنوب غربی شهر مشهد مقدس می باشد. این هتل دارای گواهی نامه های بین المللی از نوع رضایت مندی مشتری (C.S) و گواهی نامه معرفی مراکز مورد اطمینان گردشگران تور مشهد (S.F.T) است. نام و لوگوی هتل پردیسان مشهددر کشور سوئیس ثبت جهانی شده است که به اعتبار این هتل قوت بخشیده است. مسافرین تور مشهد پاییز 94 که قصد اقامت در هتل پردیسان مشهد را دارند بدانند که این هتل امکاناتی نظیر لابی، لاندری، آرایشگاه، فروشگاه، تاکسی سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، نمازخانه، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، 5 رستوران با ظرفیت 800 نفر و پارکینگ با ظرفیت 160 نفر را در اختیار آنها قرار می دهد. امکانات تفریحی ورزشی متنوعی نظیر استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بیلیارد، زمین تنیس نیز برای مسافرین تور مشهد آذر 94 در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل پردیسان مشهد دارای تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام، صندوق امانات، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی هستند. هتل پردیسان مشهد تا حرم امام رضا در حدود 20 دقیقه، تا فرودگاه بین المللی حدود 16 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن مشهد 20 دقیقه فاصله دارد. اینترنت رایگان نیز در فضای لابی و اتاق های هتل پردیسان مشهد به رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

 

هتل پردیسان مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد نام هتلی بی نظیر در شهر مشهد مقدس است. این هتل به صورت پیاده، فاصله 20 دقیقه ای با حرم مطهر دارد و با فرودگاه مشهد هم با ماشین 10 دقیقه فاصله دارد. هتل قصر طلایی ساختمانی 20 طبقه دارد که به عنوان بزرگترین هتل ایران و مرتفع ترین ساختمان شهر مشهد برای گردشگران تور مشهد خودنمایی میکند. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که به برخی از جاذبه های گردشگری تور مشهد از جمله گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی و آرامگاه نادر دسترسی خوبی دارد. اتاق های هتل قصر طلایی مشهد دارای تلویزیون، یخچال، مبلمان، تلفن، حمام و سرویسهای ایرانی و فرنگی می باشند. هتل قصر طلایی مشهد برای رفاه و آسایش میهمانان تور مشهد تعطیلات آذر 94 از فضای لابی، کافی شاپ، لاندری و همچنین امکانات تفریحی مانند باشگاه بیلیارد، سونا و جکوزی بهره میبرد.

آدرس:مشهد, خیابان امام رضا (ع) ,میدان بسیج

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستورانهای معروف مشهد

 

رستوران باغ سالار در مشهد در فضایی بالغ بر ۳۳۵۰ متر مربع طی پنج سال احداث شده است. در بافت مجموعه که گوهر کویر خراسان بوده و در نوع خود در سطح کشور منحصر به فرد است از معماریهای باغ فین کاشان و باغ شازده ماهان کرمان و به سبک کاروانسراهای دوران صفویه استفاده شده است. این مجموعه برای رفاه مسافران تور مشهد مجهز به دو تالار بزرگ پذیرایی به ظرفیت هزار نفر و حوض خانه سنتی با امکان اجرا موسیقی زنده به ظرفیت دویست نفر، سی غرفه مسقف بیرونی مشرف به آب نما به ظرفیت پذیرایی ۳۵۰ نفر و فضای پذیرایی تابستانی بیرونی به ظرفیت ۳۰۰ نفر و تریا رستوران با دو فضای اندرونی و بیرونی(تراس) به ظرفیت ۲۰۰ نفر و نانوایی و شیرینی پزی محلی، غرفه صنایع دستی، امکانات رفاهی، مسجد و سرویس های بهداشتی می باشد.در تور لحظه آخری مشهد حتما به این رستوران بروید.

آدرس : مشهد , مجموعه فرهنگی توریستی باغ سالار واقع در مشهد کیلومتر ۴ جاده شاندیز , روبروی روستای حصار سرخ

 

 

 

مجموعه پذیرایی و رستوران تشریفات مشهد در منطقه ییلاقی طرقبه شاندیز ، به عنوان یکی از رستوران های خوب مشهد و بهترین مراکز ارائه سرویس غذا به صورت نهار و شام ، واز نظر فضا سازی و طراحی محیط به عنوان یک جاذبه توریستی منحصر به فرد در شرق کشور معرفی شده است.فضای رستوران تشریفات مشهد برای گردشگران تور مشهد شامل ۱۴ آلاچیق با ظرفیت و معماری متفاوت و منحصر به فرد ,  لمکده و کافی شاپ با محیطی بسیار زیبا ، به همراه پخش ودیئو پروژکشن ,  سالن های زیبا با ظرفیت های متفاوت , تخت ها در فضای شیشه ای با پذیرایی ژاپنی ,  تخت ها در فضاهای باز ،و در میان پوشش گیاهی زیبا و متفاوت ,  مناظر چشم نوازو دل انگیز با سبک معماری متفاوت به همراه آبشار های زیبا و هنر های دستی سنگین می باشد.مجموعه ی رفاهی تشریفات ،در راستای جلب رضایت سلایق مختلف مسافران تور مشهد علاوه بر بالا بردن کیفیت سرویس های ارائه شده و راه اندازی بخش VIP سعی نموده با اضافه نمودن منوهای غذایی متفاوت ،علاوه بر غذاهای ییلاقی سنتی مشهد ( شیشلیک ، جوجه ، لقمه ، برگ ، … ) غذا های دریایی مانند میگو ، کبک ، مرغابی نیز سرو می شود. همچنین مجموعه ی تشریفات برای اولین بار ۸دیس مخصوص تشریفات برای هر نفر با ۴نوع غذای متفاوت را به مهمانان عزیز تور مشهد آذر 94 ارائه می نماید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

اماکن زیارتی مشهد

اگر با تور مشهد آذر 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید . میرزا ابراهیم دومین و بزرگترین واقف سادات رضوی است که در سال 1042ق وفات نمود. وی از اجله‌ی سادات رضوی خراسان در زمان صفویه بوده و نسب شریفش با بیست و یک واسطه بهامام‌زاده «ابو جعفر موسی مبرقع»‌ فرزند حضرت جواد(ع) می‌رسد. ساخت این مقبره در دوران صفوی صورت گرفته که از ماهرترین معماران آن زمان برای ساخت این مقبره برای زیارت مسافران تور مشهد کمک گرفته شده است.

مقبره میرزا ابراهیم واقع در ملک شخصی خود وی در مجاورت مجموعه فرهنگی‌– تفریحی کوهسنگی در دامنه کوه و انتهای خیابان بهشتی، با منظر ایوانی کاشی‌کاری شده جلب‌نظر می‌نماید. محراب نفیس این مکان دارای ماده تاریخ سال 1047ق است. مقبره میرزا ابراهیم رضوی تنها بنا و یادگار تاریخی از دوره شاه صفی در مشهد است. 

 

بقعه متبرکه امام‌‌زاده اسماعیل یا شاهزاده اسماعیل در فاصله 30 کیلومتری مشهد به سمت نیشابور و در روستای امان‌آباد واقع شده است.در تور مشهد پاییز 94 حتما از این آرامگاه دیدن کنید. در گوشه جنوب شرقی روستا تپه ای است و بر آن گنبدی قرار دارد. این تپه مستطیل شکل و روی آن مسطح بوده و چهار طرف آن دره است.در کنار بنا زائرسرایی نیز برای اطراق و عبادت ارادتمندان تور مشهد ایجاد شده است. همچنین ضریح فلزی جدیدی نیز بر روی مزار نصب شده است. باستناد شواهد موجود، نسب ایشان به امام حسین(ع) می‌رسد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن زیارتی مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

 

هتل آپارتمان میزبان مشهد

هتل آپارتمان میزبان مشهد هتلی سه ستاره در شهر مشهد مقدس است که در خیابان امام رضا این شهر واقع شده است. مسافرین تور مشهد بدانند که مسافت این هتل 3 ستاره تا حرم مطهر امام رضا (ع) به صورت پیاده روی در حدود 30 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن شهر مشهد در حدود 10 دقیقه می باشد. امکاناتی نظیر لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 100 نفر و پارکینگ با ظرفیت 25 ماشین در اختیار مسافرین تور مشهد آبان 94 قرار می گیرد. اتاق های هتل آپارتمان میزبان مشهد نیز برای رفاه مسافرین تور مشهد به تجهیزاتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند. علارقم امکانات و خدمات نام برده، هتل آپارتمان میزبان مشهد در فضای لابی و اتاق ها اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان میزبان مشهد : مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 40، بعد از چهار راه اول

 

هتل آپارتمان میزبان مشهد

هتل آپارتمان میزبان مشهد

 

 

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد هتلی سه ستاره در نزدیکی حرم مطهر علی بن موسی رضا می باشد که فاصله ای در حدود 1 کیلومتری از بازار رضا و حرم دارد که با پای پیاده مسافتی تقریبا 13 دقیقه ای می باشد. هتل رضویه مشهد یک ساختمان 14 طبقه است که در زمینی به مساحت 900 مترمربع بنا گردیده. مسافرین تور مشهد می توانند برای راحتی و سرعت در رسیدن از فرودگاه و ایستگاه راه آهن تا هتل رضویه مشهد از خودرو استفاده کنند که زمان تقریبی از فرودگاه تا هتل حدودا 14 دقیقه و از ایستگاه راه آهن تا هتل حدودا 8 دقیقه می باشد. از امکانات هتل رضویه مشهد برای گردشگران تور مشهد 94 میتوان به رستوران، لابی، آسانسور، لاندری، کافی نت، آرایشگاه، فروشگاه، کافی شاپ، نمازخانه، فضای سبز و پارکینگ با ظرفیت 20 ماشین اشاره کرد. اتاق های هتل رضویه مشهد امکاناتی نظیر تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام، صندوق امانات، سرویس ایرانی و فرنگی را در اختیار میهمانان تور لحظه آخری مشهد قرار میدهند. میهمانان هتل رضویه مشهد می توانند در فضای لابی هتل از اینترنت رایگان بهره مند شوند.

آدرس : مشهد، میدان بیت المقدس، مقابل بازار رضا

هتل رضویه مشهد

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل پارس مشهد پنج ستاره

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس مشهد ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد 94 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار ویژه میهمانان تور مشهد 94 می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس تور مشهد 94 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارس مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

حرم مطهر امام رضا علیه السلام

حرم مطهر امام رضا علیه السلام


 حرم مطهر امام رضا علیه السلام از گسترش آرامگاه امام هشتم شیعیان ایجاد شده و می توانید در تور مشهد 94 از آن دیدن نمایید. در سال 817 هجری امام بزرگوار به شهادت رسیدند. نام این منطقه سناباد نام داشت که در قرن دهم مشهد نام گرفته شد و مقدس ترین شهر مذهبی در ایران گردید. منابع تاریخی و قدیمی ، ساخت حرم امام رضا مربوط به پیش از دوره سلجوقی دانسته اند.
حرم مطهر در تور مشهد 94 ساختمانی چهار گوشه می باشد كه در هر گوشه آن صفه‌اي به اندازه 3 متر وجود دارد كه از این صفحه محل ورود و خروج به حرم مطهر می باشد. ساختمان اصلي حرم، به بقعه هارون الرشيد در تور مشهد 94 مربوط می شود و از آنجایی كه مرقد مطهر امام رضا علیه السلام در وسط حرم قرار نداشت و طواف بر ضريح مشكل و سخت بود ، در سال 1343 ه.ش.، بدون آن كه آسیبی به استواري گنبد ایجاد شود، با ایجاد يك طاق بزرگ و ايجاد کردن دو پايه ، ديوار بین حرم و مسجد را برداشتند که مهمانان تور مشهد 94 می توانند از آن دیدن نمایند. طاق حرم به ارتفاع بیست سانتي‌متر با سنگ مرمر و بالاي آن تا ارتفاع دو متري با كاشي‌ نفيس از دوره سلجوقي می باشد كه بر اکثر آنها احاديث و آیات و بر بعضی ديگر، نقوش اسليمي برجسته کار شده است و دیده می شود. بر بالاي كاشي‌ها، كتيبه‌اي به صورت برجسته بر روي كاشي‌هاي چيني دارای آيه هایی از سوره فتح به تاريخ 760 هـ.ق نصب شده که میهمانان تور مشهد 94 می توانند از آن دیدن نمایند. بر بالاي اين كتيبه، كتيبه ديگري از مرمر به عرض 32 سانتي‌متر وجود دارد كه بر آن قصيده‌اي از دبيرالملك فراهاني به خط نستعليق نوشته شده است. از اين كتيبه تا انتهاي ديوارها، به سال 1275 هجری قمری آيينه كاري شده می باشد . در تور مشهد 94 در انتهای 4 ديوار حرم كه زير طاق گنبد قرار گرفته است، سوره جمعه به خط ثلث عليرضا عباسي می باشد. در بخش بالایی ديوارها‌، با ساختن گوشواره‌ها ، طرح مربع به هشت ضلعي و گنبد درونی بر روي آن ساخته شده است. در تور مشهد 94 همه سطوح زير گنبد،‌ با آيينه كاري هنرمندانه‌ به شيوه مقرنس پوشیده شده است . گنبد بیرونی حرم بر روي ساقه‌اي به قطر 44/13 متر ساخته شده است و ارتفاع آن از كف بام در حدود 31 متر می باشد. در تور مشهد 94 كتيبه بسیار زيبا و بزرگ گنبد به خط ثلث عليرضا عباسي در 4 ترنج، به عربي مکتوب شده است. متن نوشته كتيبه شامل زيارت شاه عباس از حرم و تزيين آن به دستور ایشان به سال 1016-1010 هجری قمری می باشد. در تور مشهد 94 بر روي اين گنبد، كتيبه ديگري متعلق به شاه سليمان در سال 1086 هجری قمری به خط محمدرضا امامي وجود دارد كه در آن از زمان زلزله و شكاف بوجود آمده در گنبد و تزيين و بازسازی دوباره آن گفته شده است.
در تور مشهد 94 صحن عتیق كه در قسمت شمالی حرم قرار گرفته است،‌‌ ‌در زمان سلطان حسين بايقرا درست شده است و در دوران شاه عباس اول توسعه يافته است. . در اطراف صحن، تعدادي حجره در 2 طبقه و 4 ايوان در 4 جهت اصلي بنا ساخته شده است . در تور مشهد 94 ايوان طلا یا ایوان جنوبی، از بنای اميرعلي شيرنوايي در قرن نهم هجری می باشد و به علت اینکه سطح ايوان را نادرشاه طلاكاري انجام داده است، به ايوان نادري معروف شده .در تور مشهد 94 هم چنين ایوان هم در دوره شاه طهماسب صفوي طراحی و تزئین شده است. ايوان داراي 4 در طلايي می باشد كه به كفشداري بزرگ، توحيد خانه،  راهروي سقاخانه قدیم و از محل به دارالسياده و محلي كه در قدیم قرآن خانه بو ، باز مي شد. در تور مشهد 94 در قسمت جنوبي ايوان، طاقی شبیه محراب وجود دارد كه بر خشت‌هاي طلا کاری شده آن ، قصيده‌اي از «نديم» به زبان فارسي، و به خط نستعليق محمد علي بن سليمان رضوي مکتوب شده است كه نشانگر طلاكاري و بازسازی ايوان به دستور نادرشاه می باشد. در انتهای قصيده، تاريخ پایان آن ـ 1145 هجری قمری بیان شده است.میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان مقدس دیدن نمایند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: حرم مطهر امام رضا علیه السلام,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد 94 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی برای میهمانان تور مشهد 94و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد 94 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد 94 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

آدرس هتل مجلل درویشی مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26


 

هتل بین المللی قصر مشهد پنج ستاره

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد 94 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد 94 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد 94، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر مشهد دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه میهمانان تور مشهد 94 انجام می شود . برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی ویژه مسافران تور مشهد 94، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد 94 است.

آدرس هتل بین المللی قصر مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

تفرجگاه کوه سنگي در جنوب غربي مشهد در انتهاي خيابان کوهسنگي و در دامنه کوههاي جنوبي مشهد قرار دارد که حدود 30 هکتار وسعت دارد. اين پارک داراي استخر و سالن غذاخوري براي پذيرايي عمومي مي باشد. طرح توسعه گردشگاه کوهسنگي شامل ايجاد فرهنگسرا، موزه مردم شناسي، امکانات ورزشي از سال 1376 آغاز شده است.گردش در این پارک را در تور مشهد پاییز 94 از دست ندهید. مجموعه تفريحي و فرهنگي کوهسنگي پس از توسعه، پيرايش و بازسازي بصورت بزرگترين تفريحگاه مشهد در آمده است. پارک کوهسنگی با هوای معتدل و لطیف تابستانی از دیر باز پذیرای زائران و گردشگران تور مشهد بسیاری است. کوهسنگی منطقه ی ییلاقی سهل الصعود در انتهای خیابانی به همین نام است که گفته می شود محل تاج گذاری شاه عباس در سن 16 سالگی بوده است. ساختمان موزه خراسان در پارک کوهسنگی واقع شده که جلوه گر معماری مشابه کلات نادری است و زیبایی خاصی را به مجموعه داده است. گفته می شود پارک کوهسنگی پس از حرم امام رضا و آرامگاه فردوسی سومین رتبه را از نظر تعداد گردشگر در تور مشهد دارد. چشم اندازهای طبیعی، هوایی مطبوع، رستوران های متعدد، استخر، مراکز خرید، مراکز ورزشی، تفریحی و شهربازی کوهسنگی را تفرجگاهی زیبا با تعداد کثیری از مسافران تور لحظه آخری مشهد نموده است. نزدیکی این پارک زیبا به مشهد امکان استفاده از مراکز اقامتی مانند  هتل قصر طلایی، هتل مجلل درویشی، هتل هما دو، هتل پارمیدا را برای گردشگران تور مشهد 94 فراهم کرده است.

 پارک کوهسنگی در مشهد

 

پارک کوهسنگی در مشهد

پارک کوهسنگی در مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک کوهسنگی در مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مجتمع کوهسر مشهد واقع در انتهای بلوار هاشمیه مشهد یکی از باشکوه ترین ,بهترین و مجلل ترین مجتمع های تفریحی و فرهنگی مشهد می باشد . این مجتمع دارای دو رستوران غذا خوری به نامهای نیلوفر آبی و رستوران ایتالیایی بونو می باشد . رستوران ایتالیایی بونو دارای چشم انداز بی نظیری است و سرویسی کاملا ایتالیایی را به مراجعه کنندگان تور مشهد مهر 94 خود ارائه می دهد.در این مجتمع امکاناتی همچون : تالار پذیرایی ، رستوران ، کافی شاپ و فست فود ، سالن های کنفرانس ، سالن بیلیارد ، سالن بولینگ ، زمین تنیس موجود می باشد.

 

 

حلیم و شله در مشهد جزو پرطرفدارترین غذاهاست . از رستورانهای قدیمی و با کیفیت مشهد که این غذاها را سرو می کند و دارای طرفداران بسیاری است رستوران بهارستان مشهد است . این رستوران دارای حلیم پزی قدیمی است که سالیان سال هر روز صبح و دم افطار مردم جلوی آن صف می‌بندند .  گوشت گوسفندی تازه و آشپز ماهر باعث شده که  شله و حلیم رستوران بهارستانمشهد ، لقب بهترین را در شهر و همچنین مسافران تور مشهد به خود اختصاص دهد  . در عین حال به باور مشهدی‌ ها حلیم بهارستان از لحاظ کیفیت از شله آن بهتر است.

آدرس : احمد اباد خیابان ملاصدرا-ملاصدرا یک پلاک 47 . تلفن: 05138422977

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف مشهد,رستوران های مشهد,بهترین رستوران مشهد,ارزان ترین رستوران مشهد, رستوران خوب مشهد, رستوران مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند. این هتل زیبا دارای 55 اتاق می باشد که با امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به مسافرین تور مشهد پاییز 94 خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار میهمانان تور مشهد قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل عماد مشهد: مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل عماد مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل اطلس مشهد از هتلهای سه ستاره شهر مشهد مقدس است که در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس واقع شده است. این هتل از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هتل‌های شهر است که در دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق ساخته شده است. از جمله امکانات هتل برای مسافران تور مشهد مهر 94 سالن بدن‌سازی، صرافی، پارکینگ، روم سرویس و مرکز خرید می‌باشد. هتل اطلس مشهد دسترسی خوبی به برخی امکانات شهری از جمله فرودگاه و راه‌آهن دارد. از مهم‌ترین مشخصه‌های موقعیتی هتل فاصلهٔ دو دقیقه‌ای تا حرم مطهر امام رضا است. نزدیکی هتل به برخی جاذبه‌های گردشگری تور مشهد چون آرامگاه نادر، آرامگاه شیخ بهایی، گنبد خشتی و مقبره پیر یالان دوز و نیز داشتن امکانات مناسب می‌تواند از دلایل انتخاب این هتل باشد.

هزینه اقامت در این هتل برای کودکان بین 3 تا 7 سال نیم بها و بالای 7 سال یک نفر کامل محاسبه می شود .

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل اطلس مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران ارم شاندیز در منطقه شاندیز مشهد نرسیده به میدان دوم در زمینی به مساحت 12000 متر درسال 1362 با مدیریت حسن ایزدی افتتاح شد . این رستوران شامل سه بخش رستوران سنتی ، فضای باز و سالن VIP میباشد. کارخانه ای برای تولید محصولات لبنی به مساحت 1000 متر در انتهای رستوران ارم وجود دارد که تمامی محصولات این کارخانه فقط برای مصرف داخل رستوران میباشد .در رستوران ارم شاندیز خبری از دکوراسیون شیک و لوکس نیست، اما غذاهای آن  از خیلی از رستوران‌های لوکس بهتر می باشد و از نظر خود مشهدی‌ها و مسافران تور مشهد شهریور 94 ، بهترین شیشلیک‌ و ماهیچه و کباب در این رستوران موجود است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران ارم شاندیز در مشهد , رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های ارزان مشهد, رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

برج آلتون مشهد در زمینی به مساحت ۱۷۲۴ متر مربع و با زیربنای ۳۱۰۰۰ متر مربع در ۲۰ طبقه و طی مدت ۳۶ ماه احداث و در تیر ماه ۱۳۸۸ افتتاح گردید. برج تجاری آلتون مشهد چند منظوره مدرن کاربری های تجاری اداری و پارکینگ دارد و با ۸۰ متر ارتفاع بلندترین پارکینگ طبقاتی ایران است. این برج همچنین حایز عناوین دیگری مانند برترین برج تجاری چند منظوره کشور در سال ۹۰ و نیز برترین سازه بتنی کشور در سال ۸۸ شده است. چهار طبقه از این برج به واحدهای تجاری سه طبقه واحدهای اداری ( طبقات ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ ) و بقیه طبقات به پارکینگ اختصاص دارد. یک باند فرود هلیکوپتر جهت سرویس دهی در مواقع اضطراری و امداد رسانی بر روی برج تعبیه شده است.از دیگر امکانات این مجتمع تجاری در تور مشهد تابستان 94 میتوان به وجود چشم انداز 360 درجه همه طبقات پارکینگ و اداری بر فراز شهر , وجود 6 آسانسور نفر بر مخصوص خروج از پارکینگ یا رسیدن به فضاهای تجاری و اداری , وجود ایستگاه ویژه تاکسی بیسیم آلتون , وجود شعبه سه رستوران معروف “پسران کریم” در طبقه ۴ تجاری برج و ... اشاره کرد.

مجتمع تجاری آلتون مشهد

 

مجتمع تجاری آلتون مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری آلتون مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد